• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
5

ایمن سازی پارک های منطقه یک شهرداری فردیس

  • کد خبر : 29517
  • 19 تیر 1403 - 21:18
ایمن سازی پارک های منطقه یک شهرداری فردیس
مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: عملیات تعویض و نصب وسایل بازی کودکان در پارک مادر و کودک واقع در بوستان تندرستی و پارک رهگذر با هدف بهبود و ایمن سازی فضای تفریحی کودکان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی رشیدی، مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: عملیات تعویض و نصب وسایل بازی کودکان در پارک مادر و کودک واقع در بوستان تندرستی و پارک رهگذر به همت مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری و فضای سبز منطقه یک شهرداری فردیس با هدف بهبود و ایمن سازی فضای تفریحی کودکان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه محوطه‌‎ پارک مادر و کودک واقع در پارک تندرستی، فضایی مناسب برای ورزش کردن بانوان است، افزود: به همین منظور در این پارک، عملیات تعویض و نصب لوازم تندرستی نیز با هدف ارتقای سلامت جسمی و روانی شهروندان صورت گرفت. رسیدگی به وضعیت بوستان ها در سطح شهر امری ضروری محسوب می شود.

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده، عملیات چمن زنی و جمع آوری ضایعات حاصل از وجین علف های هرز، هرس سبز درختان و … توسط سبزبانان است که در بوستان های سطح منطقه از جمله بوستان فردیس در حال انجام است.

رشیدی با بیان اینکه تجهیز و رسیدگی به وضعیت پارک ها و حفظ و نگهداری فضای سبز در افزایش نشاط اجتماعی، تاثیر بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: این اقدامات در جهت افزایش امکانات رفاهی، زیباسازی بصری و فراهم کردن محیطی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان در بوستان های منطقه یک صورت می گیرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.