• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
3

بازدید رئیس و اعضای شورای شهر کرج از دفتر پایگاه خبری دیده بان البرز

  • کد خبر : 30388
  • 28 مرداد 1403 - 15:28
بازدید رئیس و اعضای شورای شهر کرج از دفتر پایگاه خبری دیده بان البرز
پیش از ظهر یکشنبه، رئیس شورای اسلامی شهر کرج، سخنگو و عضو شورا به مناسبت هفته خبرنگار از دفتر پایگاه خبری دیده بان البرز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، پیش از ظهر یکشنبه مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم پور، سخنگوی شورا و حسین مهاجری عضو شورا به مناسبت هفته خبرنگار در دفتر پایگاه خبری دیده بان البرز حضور یافتند و از تلاش های این رسانه در انعکاس اخبار مدیریت شهری قدردانی کردند.

مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک هفته خبرنگار و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه گفت: در طول سه سال گذشته شاید به شایستگی از زحمات خبرنگاران قدردانی نشده، در صورتی که نقش این قشر در اطلاع رسانی اخبار و به تبع آن امیدآفرینی در سطح جامعه بی بدیل است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه بیان کرد: زمانی که مسئولان وعده و وعیدهایی بدهند که اجرایی نشوند، مردم دلسرد می شوند اما اقدامات و عملکرد مثبت آنها موجب دلگرمی مردم می شود و آنها در می یابند که خادمانشان در حال تلاش برای رفاه جامعه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ما منتخبان مردم در شورا هستیم و به همین دلیل خود را در برابر آنها پاسخگو می دانیم، اظهار کرد: در طول سه سال گذشته اقدامات خوبی انجام و پروژه های متعددی تعریف شده که تعدادی از آنها تا یک سال آینده به بهره برداری می رسند.

محمدی با اشاره به تعریف چند پروژه در حوزه فضای سبز و با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم این خدمت رسانی به مردم پیوسته باشد، بیان کرد: زمانی که شورا را تحویل گرفتیم برخی پروژه ها را به اتمام رساندیم و سعی می کنیم به گونه ای عمل کنیم که شورای دوره بعدی نیز بتواند این مسیر را ادامه دهد.

علی قاسم پور، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تبریک هفته خبرنگار و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه اذعان کرد: حضور شما در جلسات شورای شهر، پرسش و پاسخ و نقد عملکردها و پرورش نقاط قوت و نیز تولید محتوا از عملکرد سه سال گذشته شورا در حوزه های مثبت و منفی کمک شایانی به ما می کند.

وی با اشاره به اینکه دست یاری و کمک دو جانبه خود را به سمت شما دراز می کنیم تا مردم بتوانند حظ و بهره آن را ببرند، اظهار کرد: اعضای شورای ششم شهر کرج به جای تعریف و تمجید از یکدیگر، خود و شهرداری را نقد می کنند که این موضوع به نظرم یک حسن و در ادوار شورا بی نظیر بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه عملکرد شورای ششم در حد تراز رو به بالا بوده اما انتظار اعضا از خودشان بیشتر است، خاطرنشان کرد: خواهش ما این است که امسال را سالی ویژه برای تعامل با شورای شهر ببینید. ما به دنبال برجسته کردن اعضا نیستیم بلکه هدفمان حل مشکلات مردم است.

حسین مهاجری، عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و عرض خداقوت به عوامل این رسانه با اشاره به سیاستگذاری صورت گرفته در موضوعات شهری گفت: زمانی که ما در این مسئولیت قرار گرفتیم پروژه های زیادی در حال اجرا نبود و تلاش کردیم پروژه های موردنیاز شهر تعریف شوند.

وی ادامه داد: در ماه های اخیر نتایج برخی از این پروژه ها مشاهده شد و تعدادی از آن ها به بهره برداری رسیدند. پروژه های دیگری نیز تعریف شده و کلید خورده اند و در حال اجرا هستند که طبق برنامه ریزی مدیریت شهری امید است تا اواخر امسال و پایان دوره ششم، بخش عمده ای از آنها به بهره برداری برسند.

صدیقه صباغیان، سردبیر پایگاه خبری دیده بان البرز نیز ضمن ابلاغ سلام و تشکر مدیرمسئول این رسانه که به زیارت کربلای معلی مشرف شده است، عنوان کرد: عملکرد شورای ششم بر اصحاب رسانه پوشیده نیست و عوامل این رسانه بر اساس رسالت ذاتی خود، از دور و نزدیک نسبت به انعکاس آن ها اقدام کرده اند.

وی ضمن درخواست از اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر بهبود شرایط جایگاه خبرنگاران در صحن شورا خاطرنشان کرد: ما و جمعی از همکاران که نسبت به تولید محتوا از جلسات شورا به صورت آنلاین اقدام می کنیم، انتظار داریم مکانی آرام و به دور از حواشی و شلوغی ها برای انعکاس اخبار در نظر گرفته شود.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.