• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
5
امام جمعه شهرستان نظرآباد:

بازگشت اعتبار به خزانه خیانت به استان است

  • کد خبر : 32275
  • 06 مهر 1403 - 14:03
بازگشت اعتبار به خزانه خیانت به استان است
امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: بازگشت اعتبار به خزانه خیانت به استان است، بر همین اساس استاندار و نمایندگان استان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از بازگشت اعتبارات به خزانه صرف نمایند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: دنیا محلی موقت برای انسان است، پس باید خود را برای آخرت آماده کرده و از ضایع کردن حقوق مردم و رعایت نکردن حقوق الهی بپرهیزد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان هشدار رهبر معظم انقلاب درخصوص مساله نفوذ به دستگاه های اجرایی کشور را جدی بگیرند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه حمایت از مقاومت سیاست همیشگی ایران است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف شکست‌های بزرگی را متحمل شده است.

وی افزود: هدف تل‌آویو ‏از حملات دیوانه‌وار روزهای اخیر به لبنان، فرار از شکست‌های یک‌ساله خود از حزب‌الله در سه عرصه سیاسی، ‏میدانی و رسانه‌ای و برقراری معادله‌ای جدید در مرزهای شمالی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در بخش دیگری بیان کرد: دستگاههای مسئول اداراتی که نتوانسته‌اند اعتباراتی که ریال به ریال آن برای زیرساختهای استان ضروری است  را جذب کنند به مردم معرفی کنند.

وی عنوان کرد: دادستان دیوان محاسبات با مدیرانی که با ناتوانی در جذب اعتبارات موجب تضییع حقوق مردم می شوند برخورد قانونی کند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد متذکر شد: نامگذاری۷مهربه روز آتش نشانی وایمنی با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث هم چنین یادآوری حماسه آفرینی‌ها و ایثار آتش نشانان کشورمان در۸ سال دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32275

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.