• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
6

بازگشت بیش از ۸ هزار زائر اربعین از مرز مهران به البرز

  • کد خبر : 30516
  • 03 شهریور 1403 - 9:32
بازگشت بیش از ۸ هزار زائر اربعین از مرز مهران به البرز
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از بازگشت بیش از هشت هزار زائر اربعین حسینی از مرز مهران به این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز عنوان کرد: تاکنون بیش از ۸ هزار و ۷۶۱ زائر البرزی با استفاده از ۳۰۵ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل جاده ای از مرز مهران تا روز جمعه دوم شهریور ماه به مقصد استان البرز بازگشته اند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از کارکنان این اداره کل از آغاز طرح جهت خدمت رسانی به زائران در پایانه مرزی مهران مستقر شدند، افزود: طی دو روز آینده شاهد بازگشت موج زیادی از زائران به پایانه ها هستیم که با توجه به کمبود ناوگان حمل و نقل، سازمان راهداری تلاش خود را برای بهره گیری از ناوگان کمکی برای بازگشت زائران بکار گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز بیان کرد: تمام ظرفیت‌های ناوگان حمل و نقل استان نیز برای بازگشت زائران بسیج شده اند تا خدمات بهینه به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دهند. پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه، خسروی و چذابه به ترتیب در اولویت‌ زائران برای ورود به کشور هستند.

قدمی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین انباشت زوار در کشور عراق مربوط به استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی، فارس، البرز، همدان و یزد است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.