• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
0

باند سارقان طلاهای بانوان را شناسایی کنید

  • کد خبر : 32606
  • 10 مهر 1403 - 23:07
باند سارقان طلاهای بانوان را شناسایی کنید
پليس آگاهی استان البرز با انتشار تصاوير بدون پوشش سارقان ‏طلاجات بانوان، از شهروندان خواست چنانچه توسط اين افراد مورد سرقت قرار گرفته ‏اند به پليس آگاهی ‏استان مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ حکمت الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در پی چندين فقره سرقت طلاجات از بانوان در نقاط مختلف شهرستان کرج، دستگيری سارق يا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي های اوليه کارآگاهان مشخص شد که سارقان که يک باند سه نفره هستند با يک دستگاه خودروی سمند نقره ای پلاک مخدوش در سطح شهر کرج تردد کرده و بانوانی که منتظر تاکسی بوده را شناسايی و پس از سوار کردن افراد با استفاده از سلاح سرد آنها را تهديد و اقدام به بريدن طلاجات آنان کرده و از محل متواری می شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه تحقيقات، کارآگاهان با بهره گيری از اقدامات پليسی اعضای اين باند را شناسايی و آنان را در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان در کرج دستگير و به پليس آگاهی استان منتقل کردند.

اين مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۳ فقره سرقت به اين شيوه متذکر شد: برابر دستور داديار شعبه ۱۵ دادسراي عمومی و انقلاب ناحيه ۳ شهيد بهشتی کرج تصاوير متهمان بدون پوشش منتشر می شود تا چنانچه شهروندان توسط اين افراد مورد سرقت و اذيت و آزار قرار گرفته اند، براي پيگيری موضوع و تشکيل پرونده به ساختمان پليس آگاهی استان البرز واقع در ميدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32606

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.