• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0
امام‌جمعه کمالشهر:

با شهادت سید حسن نصرالله هیچگاه راه او متوقف نخواهد شد

  • کد خبر : 33353
  • 27 مهر 1403 - 14:56
با شهادت سید حسن نصرالله هیچگاه راه او متوقف نخواهد شد
امام‌‌جمعه کمالشهر گفت: دشمن بداند، با شهادت سید حسن نصرالله هیچ گاه راه او متوقف نخواهد شد و جبهه مقاومت به مبارزه ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمود نورپور، امام‌ جمعه کمالشهر در خطبه های این هفته نمازجمعه، ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی وتقدیر از زحمات جوانان ورزشکار و مربیان ورزش، اظهار کرد: اسلام به مساله ورزش بسیار اهمیت داده است. امام راحل (ره) می فرمودند؛ من ورزشکار نیستم ولی ورزش و ورزشکاران را دوست دارم.امیدواریم منش پهلوانی و فرهنگ ایثار ، جوانمردی در میادین ورزشی در جمع ورزشکاران بیشتر خود را نشان دهد. از مسئولین محترم و مدیریت شهری و شهرداری هم انتظار این است که از ورزشکاران حمایت کنند بویژه از ورزش همگانی غفلت نکنند.

وی با اشاره به برپایی نماز جمعه نصر تصریح کرد: نباید ما از آن مردمی ترین نماز جمعه تاریخ انقلاب، نماز جمعه نصر؛ غفلت کنیم و از کنار آن به آسانی رد شویم. نماز جمعه نصر، نماز جمعه مقاومت، نماز شکوه، نماز عظمت و عزت و نمایشگاه اقتدار بود. هم حضور ولی امر مسلمین جهان، در نماز، آن هم با آن صلابت، استواری، توام با طمانینه، سکینه، آرامش وانجام مستحبات که بسیار پیام و معنا داشت و هم حضور باشکوه و بالغ بر دو میلیون نفر به صورت خودجوش در این نماز دشمن شکن وامیدآفرین و هم آن محتوای غنی خطبه های نماز، که بسیار روح بخش بود.

امام جمعه کمالشهر با بیان اینکه قطعاً به فضل الهی این نماز جمعه در آینده و سرنوشت جبهه مقاومت تاثیر گذار است، افزود: نماز جمعه نصر، امید، نشاط و آرامش را در دل ها زنده کرد و به شدت دشمن را به هراس انداخت، آفرین به این مردم شجاع و زمان شناس و‌بصیر، دشمنان بدانند که به لطف الهی ایران اسلامی و مردم غیور آن مقتدر و قدرتمنداست، چراکه نماز جمعه نصر آن هم در دل تهدید و خطر برگزار شد.

وی ادامه داد: آن سفر رئیس جمهورش به قطر و ترکمنستان و آن هم سفر وزیر امور خارجه اش به لبنان، سوریه، عراق ،مصر و… به ویژه سفر قدرتمندانه و افتخارآفرین رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان و حضور در ضاحیه بیروت و هدایت هواپیما. همه و همه اقتدار و قدرت نظام اسلامی و حقارت رژیم کودک کش اسرائیل را نشان می دهد واعلام حمایت از مردم لبنان وجبهه مقاومت است.

جنایات وحشیانه اسرائیل و ترورهای بزدلانه این جرثومه فساد و بیمارکش ازسر عجز و استیصال ودرماندگی است نه قدرت

حجت الاسلام و المسلمین نورپور با اشاره به جنایات ضد بشری اسرائیل، بیان کرد: جنایات وحشیانه اسرائیل و ترورهای بزدلانه این جرثومه فساد و بیمارکش ازسر عجز و استیصال ودرماندگی است نه قدرت، چراکه ترور وآدم کشی از ظالمان جانی ساخته است، اگر ترور و قتل عام بیگناهان به مقاومت پایان می داد سالها قبل با شهادت عزالدین قسام، شیخ احمدیاسین،‌‌ شیخ راغب حرب، فتحی شقاقی، سیدعباس موسوی و… مقاومت به پایان می رسید.دشمن بداند تامادامیکه ظلم و اشغال است مقاومت است وخواهد بود و اسرائیل امنیت و روی خوش نخواهد دید.

وی به عظمت وجودی شهید سید حسن نصرالله اشاره کرد و یادآورشد: سیدمقاومت، مالک اشتر ولایت درجبهه مقاومت بود. او همانند مالک اشتر، اگرکوه بود، کوهی بود جدا مانده بزرگ و سرافراز و اگر سنگ بود، سنگی بسیار سخت بود. سید حسن نصر الله بیش ازچهل سال با صهیونیست مبارزه کرد، او تاج افتخار جبهه مقاومت و نگین جامعه عرب بود، خیلی او را تهدید و تطمیع می کردند، تلاش می کردند تا دست از یاری فلسطین و جبهه مقاومت بردارد.

امام جمعه کمالشهر افزود: فرانسه پیشنهاد داد ۵۴ میلیارد دلار به تو می دهیم و تو را رئیس مجلس نمایندگان لبنان هم می کنیم و از تو تمام قد حمایت هم می کنیم در عوض بیا فلسطین را رها کن و کاری با جبهه مقاومت نداشته باش، ولی او مردانه همه این پیشنهادها را مانند سرورش حضرت ابوالفضل (ع) رد کرد و ایستاد و ۸۵ تن بمب و مواد منفجره بر سر این علمدار و فرزند حضرت زهرا (س) ریختند و پرپرشد. دشمن بداند، با شهادت سید حسن نصرالله هیچ گاه راه سید حسن متوقف نخواهد شد و جبهه مقاومت به مبارزه ادامه خواهد داد.

خطیب نمازجمعه کمالشهر در پایان بر ضرورت مساعدت مالی به جبهه مقاومت تاکیدکرد و گفت: کمک مالی به برادران مان در لبنان و فلسطین کمترین چیزی است که می توانیم آن را انجام دهیم و بر همه ما لازم است وان شاءالله باافتخار تمام در این راه از هرگونه مساعدت مضایقه نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=33353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.