• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5
جواد چپردار:

برخی از رشته های ورزشی در کرج بستری برای پرورش نخبگان ندارد

  • کد خبر : 29903
  • 08 مرداد 1403 - 18:51
برخی از رشته های ورزشی در کرج بستری برای پرورش نخبگان ندارد
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: ورزش هایی همچون بولینگ، بیلیارد و برخی از رشته ها در این شهر پایگاه یا بستری برای حضور یا پرورش نخبگان ندارد و ما به سهم خود در شورای شهر و به ویژه کمیسیون فرهنگی مسئولیت داریم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج در شصت و پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در بخش اول به حضور شهروندان و جوانان کرجی در میادین و در بخش دوم به تعامل با سرمایه گذاران بخش خصوصی، اداره کل تربیت بدنی استان البرز و سایر دستگاه های متولی در ارتقای سرانه ورزشی به ویژه در رشته های جدید و پرمخاطب اشاره می کنم.

وی با بیان اینکه موارد مطرح شده، فراتر از ارتقای سرانه های ورزش به جذب قشر جوان، نخبه و المپیادی منجر خواهد شد ادامه داد: امروز که مطلع شدم یکی از نخبگان ما در تیم ملی بولینگ توفیق حضور داشته است، این مصداق را عرض کردم که ورزش هایی چون بولینگ، بیلیارد و برخی از رشته ها در این شهر پایگاه یا بستری برای حضور یا پرورش نخبگان ندارد و ما به سهم خود در شورای شهر و به ویژه کمیسیون فرهنگی مسئولیت داریم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ما بخشی از مشارکت هستیم مطرح کرد: توقع بجا و تعهد اعضای شورای اسلامی شهر به مردم ما را در اولویت حضور و سر خط این اهتمام قرار داده است. لذا از شهردار، معاونت فرهنگی، ورزشی و جوانان شهرداری و نیز کمیسیون فرهنگی درخواست می کنیم در تحقق این امر جهادی و ضروری با تدبیر و هوشمندی پتانسیل های ممکن را به منصه ظهور برسانند.

چپردار گام اول در این راستا را فراخوان تعاملات با بخش خصوصی و ادارات کل استانی در حوزه های مربوطه دانست و با تاکید بر اینکه فرهنگ را در شعائر خاص تعریف نکنیم، اظهار کرد: به عنوان یک رزمنده با نهایت همراهی در تحقق شعائر ارزش های انقلاب اسلامی، هیئت های مذهیی،شکوه ایام محرم، صفر و اربعین باور دارم که باید به همان اندازه به فرهنگ شهروندی در سایر مواردی مانند ترافیک، پسماند، ورزش یا توسعه فضای سبز و هوای پاک نیز التفات، هزینه، برنامه ریزی و اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29903

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.