به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان البرز با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان مطرح کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است.
وی با بیان اینکه کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با سامانه مذکور از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیتهای اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راهها را ثبت کنند افزود: شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کار کردن است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان البرز، سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ را بهترین راه ارتباطی با مردم دانست و بیان کرد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا دوم فروردین سال جاری ۱۱۸ هزار و ۲۰۵ تماس با این سامانه در استان البرز برقرار شده است.
زندیفر با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و ۳۷۱ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای البرز پاسخ داده شده است، از رانندگان و کاربران جادهای خواست تا قبل از سفر، آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و سپس برای سفر خود برنامهریزی کنند.
انتهای پیام/