• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5
برگزارکننده اکسپو هنر ایران:

برنامه های بلندمدتی برای حمایت از هنرمندان خواهیم داشت

  • کد خبر : 31186
  • 18 شهریور 1403 - 20:08
برنامه های بلندمدتی برای حمایت از هنرمندان خواهیم داشت
برگزارکننده اکسپو هنر ایران با اشاره به اینکه ما برنامه های بلندمدتی برای حمایت از هنرمندان خواهیم داشت، گفت: با برنامه ریزی و برگزاری این رویداد هنری، انگیزه حمایت از هنرمندان در من ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، سارا باقرزاده، برگزارکننده اکسپو هنر ایران در نشست خبری که در حاشیه برگزاری این رویداد در برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: در مسیر برگزاری این رویداد هنری از حمایت های بسیاری از سوی هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه بهره مند شدیم، البته سختی ها و فراز و نشیب هایی را نیز تجربه کردیم.

وی با بیان اینکه حمایت هنرمندان از برگزاری اکسپو هنر قوت قلب ما شد، به استقبال بیش از هزاران نفر از این رویداد در روز افتتاحیه اشاره و بیان کرد: توریست های بازدیدکننده از این نمایشگاه با مشاهده آثار هنری موجود و از فضای فراهم شده هیجان زده شدند و اذعان کردند که سطح این نمایشگاه بالاست. این اکسپو برای برخی دیگر نیز انگیزه ایجاد کرد.

این هنرمند فروش آثار هنرمندان و حمایت از آنها را هدف از برگزاری اکسپو هنر ایران دانست و خاطرنشان کرد: به نمایش گذاشته شدن آثار هنرمندان جوان در کنار پیشکسوتان انگیزه مضاعفی به آنها می بخشد. در این زمینه، سایتی به منظور ثبت مشخصات هنرمندان و تصویر آثار آنها در نظر گرفته شد تا بتوانیم از آنها برای برنامه ها و پلن های بعدی نیز استفاده کنیم.

باقرزاده با اشاره به اینکه ما برنامه های بلندمدتی برای حمایت از هنرمندان خواهیم داشت، اذعان کرد: با برنامه ریزی و برگزاری این رویداد هنری، انگیزه حمایت از هنرمندان در من ایجاد شد. اگر قرار به حمایت است بهتر است فضا را برای هنرمندانی که کمتر دیده شده اند یا انگیزه حضور در نمایشگاه را از دست داده اند فراهم کنیم.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.