• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
13

برپایی حدود ۱۴۰۰ موکب در البرز به مناسبت عید غدیر خم

  • کد خبر : 29207
  • 03 تیر 1403 - 19:34
برپایی حدود ۱۴۰۰ موکب در البرز به مناسبت عید غدیر خم
معاون هماهنگ کننده و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در مجموع حدود 10 کیلومتر پیاده روی و اجتماع به مناسبت عید غدیر هم در استان البرز صورت می گیرد و حدود یک هزار و 400 موکب برپا می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام محمد جابر انصاری، معاون هماهنگ کننده و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم در مجموع بیش از ۱۰ کیلومتر پیاده روی در سطح استان داریم.

وی با اشاره به پیاده روی دو کیلومتری از میدان هفت تیر تا امامزاده حسن (ع) کرج با برپایی ۸۰۰ موکب با کاربری های مختلف از جمله پذیرایی، فرهنگی، خدمات، سرود و … بیان کرد: در گرمدره نیز یک و نیم کیلومتر پیاده روی با برپایی حداقل ۲۰ موکب اصلی از پارک خانواده تا میدان معلم پیش بینی شده است.

معاون هماهنگ کننده و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز پیاده روی دو کیلومتری با برپایی ۱۱۰ موکب را از جمله برنامه های پیش بینی شده در فردیس عنوان و مطرح کرد: در طالقان نیز یک کیلومتر پیاده روی از فرمانداری تا تپه نورالشهدا با برپایی ۱۵ ایستگاه صلواتی و در نظرآباد نیز پنج تجمع با برپایی حدود ۵۰ موکب خواهیم داشت.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه در ساوجبلاغ نیز دو کیلومتر پیاده روی با برپایی ۵۰ موکب انجام می شود، خاطرنشان کرد: در چهارباغ نیز دو مسیر پیاده روی و تجمع خیابانی و جشن با ۱۵ موکب پیش بینی شده که یکی خیابان ۱۵ خرداد مهدی آباد و دیگری در روستای عرب آباد است.

وی با اشاره به اینکه در اشتهارد نیز یک تجمع با برپایی ۱۰ موکب و در محمدشهر یک کیلومتر پیاده روی با برپایی ۱۰۰ موکب پیوسته در بلوار اصلی شهر خواهیم داشت، اظهار کرد: در مجموع حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی و اجتماع در استان البرز صورت می گیرد و حدود یک هزار و ۴۰۰ موکب برپا می شود.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.