• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
3

برگزاری انتخاباتی بدون وقوع جرم در البرز

  • کد خبر : 29254
  • 08 تیر 1403 - 11:53
برگزاری انتخاباتی بدون وقوع جرم در البرز
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با اقدامات پیشگیرانه، رصد دقیق و ورود به موقع مراجع قضایی، نظارتی و انتظامی و همکاری ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری تاکنون پرونده ای در خصوص جرایم انتخاباتی در استان البرز تشکیل نشده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز صبح جمعه در حاشیه به صندوق انداختن رای خود در مسجد جامع رجایی شهر کرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت ابراز امیدواری کرد رئیس جمهور منتخب، ادامه دهنده سلوک و منش شهید جمهور آیت الله رئیسی و بر اساس معیارهای تعیین شده رهبر معظم انقلاب باشد.

وی با اشاره به شور و مشارکت شکل گرفته در بین مردم اضافه کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد مشارکت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز نسبت به دوره قبل افزایش خواهد داشت. با اقدامات پیشگیرانه، رصد دقیق و ورود به موقع مراجع قضایی، نظارتی و انتظامی و همکاری ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری تاکنون پرونده ای در خصوص جرایم انتخاباتی در استان البرز تشکیل نشده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: در چند مورد که شائبه یا امکان تخلف و جرم انتخاباتی وجود داشت با تذکر و توجیه صورت گرفته از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری شد، ضمن اینکه پیش بینی لازم صورت گرفته است تا به تمامی گزار‌ش‌ها و شکایات احتمالی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در شعب ویژه دادسراها و دادگاه های حوزه‌های قضایی دادگستری کل استان البرز رسیدگی شود.

فاضلی هریکندی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان البرز به ویژه روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های مختلف قضایی با هیات‌های اجرایی و نظارت استان برای برگزاری انتخابات، تصریح کرد: ضمن مقابله با هر نوع اقدام غیرقانونی، تدابیر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس در البرز اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.