• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز عنوان کرد؛

برگزاری رویدادهای هنری، گامی در جهت شکوفایی استعداد و هنر دانشجویان

  • کد خبر : 17067
  • 19 اردیبهشت 1402 - 18:54
برگزاری رویدادهای هنری، گامی در جهت شکوفایی استعداد و هنر دانشجویان
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت: امیدواریم برگزاری برنامه ها و رویدادهای هنری بتواند انگیزه را برای انجام فعالیت های تخصصی در دانشجویان افزایش دهد و به شکوفایی هنر و استعداد آن ها کمک کند.

مصطفی یوسفی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در حاشیه برگزاری نمایشگاه پوستر روز گرافیک در حوزه هنری استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز گفت: رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی، ورود به هر رشته ای است که منجر به ایجاد شغل می شود. در مراکز زیر مجموعه، آموزش ها به صورت علمی و مهارتی به دانشجویان ارائه می شود، به گونه ای که فارغ التحصیلان بتوانند وارد بازار کار شوند.

وی بیان کرد: اساتیدی که در دانشگاه های علمی کاربردی تدریس می کنند، هم محور علمی را پوشش داده اند و در این حوزه قوی هستند و هم سابقه کار مرتبط دارند. امید است دانشجویان این مراکز بتوانند مباحث علمی را از اساتید خود فرا بگیرند و در بخش مهارتی نیز فعال باشند تا در حوزه های مختلف، به تولید آثاری بپردازند که مورد نیاز بازار کار باشند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز اظهار کرد: نمایشگاه پوستر روز گرافیک و رویدادهایی از این قبیل، آغاز خوبی برای شناسایی استعدادها و ظرفیت های هنری دانشجویان است و آن ها را علاقه مند به تولید آثار بهتر و قوی تر می کند. نقطه قوت این گونه نمایشگاه ها این است که دانشجویان آثار دوستان و هم حرفه های خود را نیز مشاهده می کنند و اساتید صاحب نامی در این گالری ها حضور می یابند که ایده های خوبی برای ارتقای کیفیت این رویدادها دارند.

یوسفی با بیان اینکه امیدواریم برگزاری این گونه برنامه ها بتواند انگیزه را برای انجام فعالیت های تخصصی در دانشجویان افزایش دهد و به شکوفایی هنر و استعداد آن ها کمک کند، مطرح کرد: در استان البرز، رشته های هنری مانند گرافیک طرفداران بسیاری دارند. این رشته ها در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج ارائه می شوند که امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت اساتید مجرب، بتوانیم فارغ التحصیلان توانمندی را وارد بازار کار کنیم.

وی در رابطه با خصوصیات و ویژگی های هنرمند رشته گرافیک بیان کرد: فردی که وارد این رشته می شود، در درجه اول باید ذوق هنری خوبی داشته و از سواد، معلومات و دانش مناسب برخوردار باشد و بتواند ایده های خود را به خوبی به عمل و هنرش متصل کند و آن ها را به تصویر بکشد. علاوه بر این، در دنیای امروز باید بر ابزارهای مورد نیاز هم به خوبی اشراف داشته باشد و بتواند از ابزارهای فناوری اطلاعات به خوبی استفاده کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در پایان با بیان اینکه پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی، از هفته اول تیر ماه آغاز می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند از زمان مذکور، با مراجعه به سایت سنجش، مراکز و رشته های موردنظر خود در مقاطع کاردانی و کارشناسی را انتخاب و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.  

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17067

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.