• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
14
رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) خبر داد؛

برگزاری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی در البرز/ ۱۰ ایده برگزیده شد

  • کد خبر : 26551
  • 15 اسفند 1402 - 15:28
برگزاری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی در البرز/ ۱۰ ایده برگزیده شد
رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) از برگزاری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی در این مجموعه خبر داد و گفت: ۱۰ ایده در این رویداد به عنوان برترین ها انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، داوود حاجی میر رحیمی بعدازظهر امروز در حاشیه اختتامیه رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی که در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران از برگزاری این رویداد با هدف شناسایی نخبگان و کارآفرینان حوزه فناوری های نوین آموزشی، تشکیل شبکه کارآفرینان و نوآوران صنعت تکنولوژی آموزشی ایران و هدایت این شبکه به سمت فعالیت هایی که منجر به تقویت نظام آموزش و یادگیری کشور می شود خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد برای نخستین بار در کشور و با بیان اینکه تکنولوژی های نوین آموزشی از جمله متاورس، هوش، واقعیت مجازی و … می توانند به نظام آموزشی  و ایجاد تحولات عمده در بخش های مختلف اقتصادی کشور کمک کنند، مطرح کرد: در این رویداد حدود ۷۰ ایده به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد ۱۰ مورد به عنوان برگزیده شده اند. برای سه نفر اول فضا و امکانات لازم در این مرکز فراهم می شود و برای سایرین نیز به دنبال جذب اسپانسر و سرمایه گذار هستیم تا تجاری سازی ایده های آنها سرعت بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.