• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
5

برگزاری مراسم عزاداری در شرایط زرد نیز ممنوع است

  • کد خبر : 3108
  • 20 دی 1399 - 20:01
برگزاری مراسم عزاداری در شرایط زرد نیز ممنوع است
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور درباره عدم برگزاری مراسم‌های عزاداری در شرایط قرمز، نارنجی و زرد، از شهروندان خواست به این مهم توجه ویژه داشته باشند تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: در روزهای اخیر شاهد سیر نزولی شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد جانباختگان این بیماری بودیم که این موضوع نشان‌دهنده عزم جدی شهروندان و مسئولان در قطع زنجیره این ویروس منحوس است.

وی با بیان اینکه شهروندان باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال‌شده را رعایت کنند تا بتوانیم به نحو مطلوبی از این بحران گذر کنیم، افزود: اکنون برخی شهرها در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند اما این دلیل نمی‌شود که شهروندان پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را فراموش کنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج بیان کرد: به ‌طور قطع در صورت عدم رعایت موارد مذکور، موج جدیدی از ویروس کرونا پدید می‌آید و وضعیت قرمز خواهد شد که به‌ ناچار محدودیت‌های تردد مجدد اعمال می‌شود.

عسگری با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور و استانداری البرز در خصوص ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم عنوان کرد: طبق این ابلاغیه برگزاری مراسم حتی در شهرهای زرد تنها به ‌صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها مجاز است و هیچ مرجعی جز ستاد ملی مبارزه با کرونا حق دادن مجوز خارج از مصوبات این ستاد را ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.