• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
6

بهره برداری از اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور

  • کد خبر : 29871
  • 21 خرداد 1403 - 22:24
بهره برداری از اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور
اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، فرماندار شهرستان اشتهارد و جمعی از مدیران و کارشناسان، در شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و هیأت همراه، فرماندار شهرستان اشتهارد، مدیرکل دفتر آموزشگاههای آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدیرعامل مجتمع خورشید پارسیان رسام گستر و جمعی از مدیران و کارشناسان، در جوار مجتمع مذکور واقع در شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است هلدینگ صنایع اخوان خورشید پارسیان شامل پنج مجموعه صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان بنر، فلکس و استیکر در ایران است.

در پایان مراسم افتتاح و بازدید از مجموعه خورشید پارسیان رسام گستر، گواهینامه و مجوز شروع فعالیت آموزشی مرکز جوار کارگاهی این مجتمع توسط بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی‌ وحرفه‌ای استان البرز به مدیر عامل مجتمع پارسیان رسام گستر اعطا شد.

گفتنی است مرکز آموزش بین کارگاهی مرکزی است که در آن آموزشهای عملی در خط تولید واحد صنعتی انجام می‌شود و باز آموزی مهارت پرسنل مجموعه و آموزش نیروهای تازه کار همچنین آموزش تخصصهای جدید بر حسب نیاز صنایع صورت می گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.