• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
10
رئیس قرارگاه اجتماعی استان البرز:

بکارگیری نیروهای اتباع خارجی غیرمجاز و کودکان، غيرقانونی است

  • کد خبر : 21166
  • 19 مرداد 1402 - 14:37
بکارگیری نیروهای اتباع خارجی غیرمجاز و کودکان، غيرقانونی است
استاندار البرز گفت: بکارگیری نیروهای اتباع خارجی غیرمجاز و کودکان در بخش های مختلف اعم از خدمات شهری، غیرقانونی است و بر اساس قوانین ابلاغی جدید با این موضوع به صورت جدی برخورد مواجه می‌شود.

به گزارش دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در چهل و چهارمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیران ۶۶ دفتر خانه محله در البرز جهت آگاهی بخشی به مردم اهتمام داشته باشند، گفت: نوسازی بافت های فرسوده و جلب مشارکت و همکاری مردم برای این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی مطرح کرد: این امر با عنوان طرح کلید به کلید در محله حیدرآباد آغاز شده و با توجه به بسترهای موجود در محله حصارک بالا نیز قابل اجراست. آغاز نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین تجمیع ریزدانه ها و ساخت ساختمان های اصولی و باکیفیت، تاثیر بسزایی در افزایش رفاه و ایمنی مردم دارد.

استاندار البرز عنوان کرد: ورود جدی شهرداری ها و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با کمک اعتبارات ویژه و ظرفیت خیرین برای ارتقای زیرساخت ها و امکانات ورزشی و تفریحی ضرورت دارد. بکارگیری نیروهای اتباع خارجی غیرمجاز و کودکان در بخش های مختلف اعم از خدمات شهری، غیرقانونی است و بر اساس قوانین ابلاغی جدید با این موضوع به صورت جدی برخورد مواجه می‌شود.

عبداللهی با تاکید بر اینکه بکارگیری نیروهای خدماتی در شهرداری ها باید طبق قانون کار و از افراد مجاز باشد، بیان کرد: طرح ویژه ایجاد چمن مصنوعی ورزشی برای ۲۰۰ مدرسه تا پایان تابستان امسال با تعامل فرمانداران و شهرداری ها اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از این امکان علاوه بر دانش آموزان، برای اهالی محله ها نیز امکان پذیر و در ارتقای سرانه های ورزشی و تفریحی محله ها موثر خواهد بود. باید نصب بنر در ۶۶ محله هدف قرارگاه اجتماعی با عنوان اطلاع رسانی از ۱۰ برنامه ویژه عمرانی و آبادانی در محله ها، صورت گیرد تا مردم از اهداف و برنامه ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21166

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.