به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی شادفر، رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز اعلام کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ تا چهارم فروردین امسال، ۱۳۸ هزار و ۷۴۱ تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز برقرار شده که کارشناسان از این تعداد به دو هزار و ۴۱۰ تماس پاسخ داده اند.
وی هدف از راه اندازی این سامانه را ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای به منظور آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر عنوان و بیان کرد: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیتهای اعمال شده مطلع شوند.
رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز با تاکید بر اینکه کاربران همچنین می توانند شکایات خود در حوزه راهها را نیز از طریق این سامانه ثبت کنند، از رانندگان درخواست کرد تا قبل از سفر، آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامهریزی کنند.
انتهای پیام/