• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0
مدیرکل استاندارد البرز:

بی توجهی به استانداردسازی سازه های فولادی موجب خسران خواهد شد

  • کد خبر : 32657
  • 13 مهر 1403 - 18:45
بی توجهی به استانداردسازی سازه های فولادی موجب خسران خواهد شد
مدیرکل استاندارد البرز گفت: استانداردسازی سازه های فولادی موضوعی بسیار مهم و تاثیرگذار در حوزه ساخت و سازهای ساختمانی در سراسر کشور است و بی توجهی به آن موجب خسران و مشکلات بسیاری در آینده خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد آئینی، مدیرکل استاندارد استان البرز از انعقاد تفاهم نامه این اداره کل با شرکت تعاونی تأمین نیاز اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی خبر داد و هدف از انعقاد آن را ایجاد بستری مناسب جهت هموار کردن مسیر رشد، توسعه کیفیت، استانداردسازی و بهبود اجرای استانداردهای ملی مرتبط در حوزه تولید سازه های فولادی در محدوده جغرافیایی استان البرز دانست.

وی همفکری در نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری مرتبط، مشارکت در ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و صنایع، افزایش سطح علمی و فنی اعضای تعاونی و گسترش تولید سازه های استاندارد در کارخانه های مرتبط را از دیگر اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

مدیرکل استاندارد البرز با تاکید بر اینکه استانداردسازی سازه های فولادی موضوعی بسیار مهم و تاثیرگذار در حوزه ساخت و سازهای ساختمانی در سراسر کشور است و بی توجهی به آن موجب خسران و مشکلات بسیاری در آینده خواهد بود افزود: در مباحث نظارتی، با رعایت اصول مربوطه و شرط آنکه مدیر مجموعه خود به این مسئله آگاهی و اعتقاد داشته باشد، هیچ نظارتی بالاتر و سالم تر از فرآیند خودكنترلي نیست.

آیینی بیان کرد: با اجرای این فرآیند در یک دستگاه، شرکت، تعاونی و یا سازمان، افراد و کارکنان با حس مسئوليت پذيري بیشتر و کامل تر، نسبت به انجام وظایف خود اعتقاد و اهتمام دارند. خود کنترلی موجب می شود تا افراد، تعاونی ها و سازمان ها با کنترل پیش از عمل، سیستم را به سمت اهداف متعالی و رعایت الزامات استاندارد و تضمین کیفیت سوق داده و از انحراف در آن جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.