• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
9
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج مطرح کرد؛

تحقق ۹۵ درصد بودجه عمرانی آتش‌نشانی کرج

  • کد خبر : 22678
  • 08 مهر 1402 - 12:06
تحقق ۹۵ درصد بودجه عمرانی آتش‌نشانی کرج
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: 95 درصد بودجه این سازمان در ردیف عمرانی تبدیل به قرارداد شده است.

به گزارش دیده بان البرز، محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در آئین گرامیداشت روز آتش نشان که در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی و شهردار گفت: ۶۸ میلیارد تومان به عنوان بودجه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به تصویب رسید که تاکنون ۹۵ درصد از آن در ردیف عمرانی تبدیل به قرارداد شده است.

وی مطرح کرد: از نگاه ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به تامین تجهیزات آتش‌نشانی قدردانی می‌کنیم زیرا در این زمينه به توفیقات چشمگیری دست پیدا کرده‌ایم. امسال مامویت سه حریق سنگین را در ساختمان های بلند مرتبه داشتیم که در این راستا آتش‌نشانان توانستند ۸۰ نفر از شهروندان را بدون آسیب از خطر این حوادث نجات دهند.

یساولی با اشاره به برگزاری ۲۴۸ دوره آموزشی از سوی این سازمان در ۶ ماهه نخست سال جاری بیان کرد: از این تعداد ۱۱۰ مورد در حوزه آموزش شهروندی ویژه شرکت‌ها، ادارات و موسسات دولتی و خصوصی، ۱۰۵ مورد در حوزه آموزش شهروندی ویژه آتش‌نشانان داوطلب، مدارس و کارآموزان علمی کاربردی و ۳۳ مورد در زمینه آموزش ضمن خدمت ویژه کارکنان بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه در این مدت ۱۵۲ مورد کارشناسی علت یابی حریق انجام شده است، خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری، آتش‌نشانان کرجی به ۲ هزار و ۴۶۰ مورد حریق و ۴ هزار و ۹۷ حادثه اعزام شدهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=22678

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.