• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4
مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

تحویل روزی ۴۰ کلاس درس در کشور افتخار است

  • کد خبر : 25761
  • 13 بهمن 1402 - 22:38
تحویل روزی ۴۰ کلاس درس در کشور افتخار است
مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تحویل روزی ۴۰ کلاس درس در کشور را افتخاری برای مجموعه نوسازی مدارس کشور دانست و گفت: خیر بودن نوعی فرهنگ سازی است که باید توسعه بیشتری یابد.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، خدیجه نیزاری، مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس در امور زنان خیر مدرسه‌ساز امروز در آیین افتتاح ۱۰ پروژه بزرگ آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان البرز همزمان با مراسم افتتاح متمرکز ۹۵۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وی ادامه داد: امروز از طرف آقای خان محمدی به عنوان نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور در این برنامه حضور پیدا کردم و از همین تریبون از همه خیرین و دست اندرکاران سازمان نوسازی مدارس استان البرز تقدیر و تشکر می کنم. به نظر می رسد که خیرین مدرسه ساز هدف خود را به خوبی شناخته اند و در راه رسیدن به آن گام برمی دارند.

مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به ثواب بسیار زیاد امور خیر بیان کرد: خیری که در راه علم و دانش و نیز رشد فرهنگی جامعه باشد و فرزندان سرزمین را آگاه کند و از جهالت برهاند خیر بزرگ و ارزنده ای است. ما حدودا ۳۰ هزار خیر مدرسه ساز حقیقی و حقوقی در سطح کشور داریم که ۶ هزار نفر از آنها را بانوان تشکیل می دهند که حداقل یک مدرسه را احداث کرده اند.

نیزاری با بیان اینکه به وجود خیرین در این کشور افتخار می کنیم، مطرح کرد: در میان این خیرین بانویی را داریم که از ارث پدر و مادر خود تاکنون در احداث ۶۰ پروژه مشارکت کرده و همچنان در این مسیر شوق و ذوق دارد. ما معتقدیم حتی آقایانی هم که در کار خیر گام برمی دارند تحت تاثیر رفتارهای یک زن در زندگی خود بوده اند که می تواند مادر، همسر و حتی خواهر خیر باشد.

وی مادر را معلم اول هر انسان دانست و عنوان کرد: سازمان نوسازی مدارس زحمات بسیاری را متحمل می شود و جهادی در این راستا فعالیت می کند. امسال نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پروژه های نیمه تمام را تکمیل کند و به بهره برداری برساند و به لطف خدا تاکنون در این مسیر موفق بوده است. گاهی مشاهده می شود که پروژه ای با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را تحویل خیر داده و به نام وی نامگذاری می کنند.

مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: توجه سازمان نوسازی مدارس کشور بیشتر به سمت مناطق محروم، روستایی و حاشیه شهرهاست و به نوع معماری ایرانی و منظم سازی هزینه ها توجه ویژه ای دارد. تلاش برای جذب اعتبار ۵۰ درصدی و استفاده از مهندسین متخصص در این امر و نیز استفاده از املاک بلا استفاده با هدف مولدسازی نیز از دیگر اقدامات این سازمان است.

نیزاری تحویل روزی ۴۰ کلاس درس در کشور را افتخاری برای مجموعه نوسازی مدارس کشور دانست و خاطرنشان کرد: خیر بودن و تشویق دیگران به این موضوع نوعی فرهنگ سازی است که باید توسعه بیشتری یابد بنابراین باید در راه فرهنگ سازی و کار خیر به خصوص در حوزه مدرسه سازی تلاش های بیشتری صورت گیرد تا مردم از لذت ها و عواقب شیرین این امر آگاه شوند و با اشتیاق بع این امر اقدام کنند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25761

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.