• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
2

تراش روکش آسفالت در کرج با بدترین کیفیت و بدون نظارت انجام می شود

  • کد خبر : 31677
  • 27 شهریور 1403 - 16:35
تراش روکش آسفالت در کرج با بدترین کیفیت و بدون نظارت انجام می شود
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در شهر کرج تراش روکش با بدترین کیفیت و بدون نظارت صورت گیرد، گفت: روزانه 70 تا 100 تن آسفالت در مناطق انجام می شود اما در واقعیت آسفالت معابر وضعیت مناسبی ندارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مریم قهرمانی صارم، عضو شورای اسلامی شهر کرج امروز در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورا در بررسی لایحه شهرداری در خصوص افزایش و تغییر عنوان ردیف اعتباری پروژه زیرسازی، تراش، قیرپاشی، حمل و پخش مکانیزه آسفالت سطح شهر ضمن انتقاد از انحراف از بودجه در این لایحه عنوان کرد: ای کاش به ازای این انحراف خروجی مطلوب دریافت می کردیم.

وی افزود: خیابانی در شهر داریم که پنج ماه است تراش خورده اما روکش آسفالت نشده و نتیجه مطلوبی مشاهده نمی شود. آیا یک کار مهندسی می تواند در این حد انحراف و با واقعیت اختلاف داشته باشد؟ طبق آمار ارائه شده روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ تن آسفالت در مناطق انجام می شود اما در واقعیت آسفالت معابر وضعیت مناسبی ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در این زمان از سال از یک جا باید بودجه کم و به این ردیف اضافه شود؛ سوال این است که می خواهید از چه بخشی این بودجه را کم کنید؟ مدیران مناطق چند درخواست در زمینه آسفالت داشته اند اما خیابان ها همچنان منتظر آسفالت هستند.

قهرمانی صارم با بیان اینکه در شهر کرج تراش روکش با بدترین کیفیت و بدون نظارت صورت گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از ماه آینده شاهد بارش های پاییزی خواهیم بود، اکنون که نمی توانیم کار کنیم تکرار مکررات می کنیم و کار عبس سال گذشته را انجام می دهیم و نتیجه هم نمی گیریم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.