• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
6
معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد؛

تزریق ۲۱ هزار میلیارد تومان منابع اعتباری به البرز در دو سفر استانی

  • کد خبر : 24408
  • 18 آذر 1402 - 12:11
تزریق ۲۱ هزار میلیارد تومان منابع اعتباری به البرز در دو سفر استانی
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: 21 هزار میلیارد تومان منابع اعتباری حد فاصل دو سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز تزریق شده است.

به گزارش دیده بان البرز، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز گفت: ۲۱ هزار میلیارد تومان منابع اعتباری حد فاصل دو سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز تزریق شده که از این میزان چهار هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۱۹ هزار میلیارد تومان در حوزه اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی بیشترین رقم در سطح کشور را در استان البرز داریم، مطرح کرد: برخی از پروژه های سفر اول نیاز به تکمیل داشت که قطار شهری، بیمارستان شهید سلیمانی، ساختمان شتاب دهی شهید سلیمانی، پروژه انتقال آب طالقان و تکمیل مدول تصفیه خانه کرج اجرایی شد و اکنون پویایی جدی در حوزه عمرانی استان البرز را شاهد هستیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: در سفر دوم ۱۹ هزار میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی و اقتصادی پیش بینی شده که ۱۳ هزار میلیارد تومان سهم صنعت است. ۱۳۱ مصوبه در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز داشتیم که برای اجرایی شدن آن ها ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع اختصاص داده شده است.

منصوری افزود: با توجه به اینکه رقم هایی اضافه می شود تکمیل کنارگذر شمالی، تونل طالقان، راه ها و بیمارستان ها مدنظر قرار می گیرد. ۱۰۰ در حد فاصل دو سفر استانی در البرز داشتیم که وعده های دولت در نهضت مدرسه سازی محقق شده و ۱۰۰ مدرسه دیگر نیز به عنوان مصوبه سفر دوم در جلسات مد نظر قرار می گیرد.

به گفته وی، سرمایه گذاری ۳۵ طرح به ارزش ۳۰۹ هزار میلیارد تومان اعلام شده که ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از آن در مرحله امضای تفاهم نامه است. گره گشایی در تسهیل قواعد حوزه صنعت، مجوز تامین اراضی و مجوز صدور گمرک از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز است.

منصوری ایجاد خوشه های جدید، استقرار صنایع تا رده سه و چهار، دو شهرک صنعتی در هشتگرد و کرج، مصوبات مهم در فرودگاه پیام که بسته ای برای استفاده مطلوب طراحی شده را از دیگر دستاوردهای سفر دوم برشمرد و گفت: در حاشیه سفر دستگاه قضایی نیز با اعتبارات نهاد ریاست جمهوری شاهد آزادی ۱۶۰ زندانی در استان البرز بودیم .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=24408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.