• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
0
سخنگوی شورای شهر کرج مطرح کرد؛

تصویب لایحه ۳۰ میلیارد تومانی خرید تجهیزات آتش نشانان کرج

  • کد خبر : 32600
  • 10 مهر 1403 - 22:45
تصویب لایحه ۳۰ میلیارد تومانی خرید تجهیزات آتش نشانان کرج
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب لایحه ۳۰ میلیارد تومان بابت تجهیزات فردی آتش نشانان کرج خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی قاسم پور، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در پایان صد و هشتاد و‌ سومین جلسه شورای شهر کرج در جمع اصحاب رسانه به مصوبات و لوایح جلسه اشاره کرد و گفت: به مردم کرج و رهبر معظم انقلاب شهادت مظلومانه دبیرکل حزب الله سید حسن نصرالله که تمام زندگی خود را برای اسلام و مبارزه با طاغوت زمان گذاشته بود تسلیت می گوییم.

وی با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی یکبار دیگر رخ اصلی خود را به عالم نشان داد، افزود: سر دسته جنایتکاران عالم با حمایت شیطان بزرگ اینگونه اتفاقات را در منطقه رقم می زنند و به زودی زود پاسخ دندان شکنی به این جنایت‌ها داده خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه من به نمایندگی از اعضای شورای شهر کرج ضمن محکوم کردن این جنایات در راستای فرمایشات رهبری برای پاسخ به این رژیم کودک کش آمادگی خود را اعلام می کنیم، گفت: از تمام مردم مسلمان و با ایمان کرج دعوت می کنیم تا در تجمعات این موضوع مهم شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مصوبات امروز مربوط به اراضی محله ای در خیابان مطهری معروف به اراضی مرحوم تاجبخش بوده که با اتفاق آرا لایحه شهرداری تصویب شد.

قاسم پور متذکر شد: در این جلسه لایحه ای در ارتباط با آتش نشان‌ها به شورا ارائه شد که در آن تجهیزات فردی آتش نشانی تا سقف ۳۰ میلیارد تومان به تصویب شورای شهر کرج رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32600

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.