• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
14

تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکاسی لاله ها

  • کد خبر : 19586
  • 14 تیر 1402 - 21:12
تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکاسی لاله ها
مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین‌ مسابقه عکاسی جشنواره لاله های کرج امروز با حصور جمعی از مسئولین، هنرمندان و اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد و از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش دیده بان البرز، مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین‌ مسابقه عکاسی جشنواره لاله های کرج امروز با حصور قائم مقام شهردار، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج، رئیس حوزه هنری استان البرز و جمعی از مسئولین، هنرمندان و اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد و از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

افراسیاب شجاعی، قائم مقام شهردار کرج در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و قدردانی از حضور هنرمندان در ثبت خاطرات و زیبایی های جشنواره لاله ها گفت: هنر با روح انسان ها عجین می شود و شهری که با هنر عجین شود، اخلاق مداری در آن بیشتر به چشم می خورد و در نتیجه زندگی ها زیباتر می شوند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم و مسافران در جشنواره لاله های کرج و هنرمندانی که در این رقابت جذاب شرکت کردند عنوان کرد: قطعا نگاه و توجه هنرمندانه و ریزبین مدیریت شهری به هنر و هنرمندان می تواند گام‌ مهم و موثری در کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود و رفع مشکلات مردم باشد.

علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج نیز در این برنامه اذعان کرد: این جشنواره به عنوان یک برند ملی در کشور و به نوعی آبروی کرج محسوب می شود. همان شهری که روزگاری باغشهر بود و امروزه کم کم هویت اصلی خود را از دست داده است.

وی با تاکید بر ضرورت بازگرداندن‌ هویت اصلی کرج به این کلانشهر، بیان کرد: بی تردید برگزاری چنین‌ جشنواره هایی مستلزم همکاری، مساعدت و مشارکت تیم های مختلف اجرایی، تخصصی، هنری و فنی است تا با بروز خلاقیت های روزافزون با بهترین‌ کیفیت برگزار شود. ما نیز امیدواریم با حمایت ها و توجه به انتقادات سازنده بتوانیم در بهبود شرایط برگزاری موفق عمل کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج توضیح داد: پس از فراخوان مسابقه مذکور، ۵۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از داوری و نگاه ریزبین، هنرمندانه و کارشناسانه کمیته داوران و در نظر گرفتن استانداردهایی از قبیل رنگ و نور، کادربندی، سوژه، زاویه دید عکاس و نوع نگاه او به سوژه، در نهایت ۲۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت و سه نفر برگزیده و یک نفر شایسته تقدیر اعلام شد.

گفتنی است در این مراسم، پس از قرائت بیانیه کمیته داوران، از رامین کورانی به عنوان برگزیده اول، پوپک خواجه امیری به عنوان نفر دوم، میلاد جعفری در جایگاه رتبه سوم و مرضیه خلجی به عنوان منتخب شایسته تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: صدیقه صباغیان
عکاس: اکبر علاقه بندی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.