• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
14
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج:

تلفن همراه مدیران عضو پدافند غیرعامل در مواقع بحران نباید خاموش باشد

  • کد خبر : 19031
  • 05 تیر 1402 - 12:18
تلفن همراه مدیران عضو پدافند غیرعامل در مواقع بحران نباید خاموش باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: تلفن همراه هیچ مدیری به عنوان عضو پدافند غیرعامل در دستگاه ها به ویژه در مواقع بحران نباید خاموش باشد.

به گزارش دیده بان البرز، مهدی آقابراری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان گفت: پدافند غیرعامل، پیش بینی قبل از وقوع و کاری علمی است و درگیر شدن با مسائل روزمره نباید موجب غفلت ما در پیشگیری از بحران ها شود.

وی با اشاره به اینکه سیل اخیر در محور کرج – چالوس مصداقی از مدیریت پدافند غیرعامل بود، افزود: فرمانده میدان در این حادثه، استاندار البرز بود که با همت و پشتکارش، تا سه روز متوالی پس از سیل در میدان حضور داشت و با فرماندهی وی بود که همه پای کار ایستادند تا از بحران عبور کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج بیان کرد: بسیاری از مسائل حوزه پدافند غیرعامل اعم از پیش بینی مخازن آب، نحوه هدایت آب های سطحی، اسکان و … در سیل اخیر برای مدیران تعریف شد که باید در جهت تحقق آن ها اقدامات علمی و عملی داشته باشیم.

آقابراری اظهار کرد: پیش بینی راه های دسترسی به روستاها در محور کرج – چالوس نیز از جمله موضوعات پدافند غیرعامل بود که باید مورد توجه قرار گیرد. تلفن همراه هیچ مدیری به عنوان عضو پدافند غیرعامل در دستگاه ها به ویژه در مواقع بحران نباید خاموش باشد و این موارد باید از قبل مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19031

ثبت دیدگاه

  1. получение медицинской справки spravki-kupit.ru

  2. Appreciation to my father who informed me regarding this webpage, this webpage is actually remarkable. купить диплом цена

  3. Hi, just wanted to say, I enjoyed this article. It was funny. Keep on posting! чеки на гостиницу в санкт петербурге

  4. I was very happy to find this site. I wanted to thank you for your time for this wonderful read!! I definitely savored every bit of it and I have you book marked to check out new things on your blog. bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.