• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
6
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:

تمام امکانات برای بازگشت کرج به موقعیت باغشهری آن به کار گرفته شود

  • کد خبر : 29235
  • 06 تیر 1403 - 14:11
تمام امکانات برای بازگشت کرج به موقعیت باغشهری آن به کار گرفته شود
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و‌ ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید تمام امکانات برای بازگشت کرج به موقعیت باغشهری آن به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج صبح چهارشنبه در آیین افتتاح پارک جهان دیدگان کرج با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی سالمندان در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد، گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیمی از کار فضاست که اگر نباشد با مشکل مواجه می شویم.

وی بیان کرد: دخالت مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان و ورود جدی به عرصه حکمرانی از جمله مسئولیت های اجتماعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. شهروند مسئول کسی است که وظایف خود را در قبال حاکمیت می داند و جایگاه خود را می شناسد و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دخالت مستقیم دار..

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه کرج در گذشته یک باغشهر بزرگ بوده است و باید تمام امکانات برای بازگشت آن به موقعیت باغشهری به کار گرفته شود، افزود: در این دوره و دوره های گذشته تلاش شده که فضاهای این چنینی را به مردم برگردانیم و اجازه ندهیم شهر بیش از این به سازه های خشک، ‌خشن و غیر روح بخش افزایش یابد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: سیاست شورای ششم شهر کرج بر این است که کرج را به باغشهری که در گذشته بوده برگرداند. اکنون چشم انداز را مشاهده می کنیم و در می یابیم که فاصله زیادی با این باغشهر داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.