• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
1
مدیر عامل آبفا استان البرز عنوان کرد؛

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی پروژه های آبفا

  • کد خبر : 32857
  • 17 مهر 1403 - 10:55
جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی پروژه های آبفا
مدیر عامل شرکت آبفا استان البرز از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان البرز در سال ۱۴۰۲ در مهلت قانونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: این مهم با تلاش بی شائبه و شبانه روزی کارکنان مجموعه به ویژه ذیحساب طرح های تملک دارائیهای سرمایه ای شرکت، کارکنان واحد مذکور و تعامل معاونان ذیربط محقق شده است.

وی افزود: اعتبار مصوب طرح های تملک دارایی سرمایه ای شرکت آب و فاضلاب البرز در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸ هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال و مبلغ تخصیص یافته میزان ۶ هزار ۴۱۷ میلیارد ریال بوده که با برنامه ریزی مدون و وفاق سازمانی تمامی اعتبارات تخصیصی جذب شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان البرز تشریح کرد: از این مبلغ میزان ۳ هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و میزان ۲ هزار و ۶۶۳ میلیارد ریال نیز در قالب اسناد خزانه اسلامی تخصیص یافته و در موعد مقرر و به طور کامل هزینه شده که سهم پروژه های روستایی استان ، مبلغ یک هزار و ۶۱ میلیارد ریال بوده است.

نامداری نتیجه اعتبار هزینه شده در حوزه آب را اجرای حدود ۲۲ هزار و ۳۰۰ متر عملیات اصلاح و بازسازی شبکه ، ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر توسعه خطوط انتقال، افزایش ظرفیت تصفیه خانه های آب به میزان ۲۳۱ لیتر بر ثانیه، احداث ۱۴ هزار و ۲۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب، حفر ۱۷ حلقه چاه، احداث ۶۵۰ مترمربع بنا و دیوار کشی و در حوزه فاضلاب نیز افزایش ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب کرج، شهر جدید مهستان و اجرای شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32857

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.