• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
2

جوایز نخستین قرعه کشی پویش «با انرژی» اعلام شد

  • کد خبر : 29225
  • 04 تیر 1403 - 15:08
جوایز نخستین قرعه کشی پویش «با انرژی» اعلام شد
مجری طرح پویش با انرژی با اشاره به اینکه شرکت در این پویش محدودیتی برای هموطنان ندارد، گفت: مشترکانی که کنتور برق به نامشان نیست هم می توانند در این پویش شرکت کنند و برنده جوایز مدیریت مصرف باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد خدادادی بهلولی، مجری طرح پویش با انرژی مطرح کرد: همه هموطنان می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی باانرژی از طریق مراجعه به سایت www.ba-energy.ir یا از طریق #١٥٢١* و یا تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ به پویش با انرژی دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این پویش راهکارهای ساده و عملیاتی برای کاهش مصرف برق ارائه شده است، افزود: تمام راهکارهای مدیریت مصرف برای تک تک لوازم برقی خانگی توضیح داده شده است، به طوری که هموطنان بتوانند بدون هزینه یا با کمترین هزینه نسبت به صرفه‌جویی در مصرف برق اقدام کنند.

مجری طرح پویش با انرژی بیان کرد: هموطنان با حداقل ١٥ درصد صرفه جویی در مصرف برق می توانند وارد قرعه کشی های پویش با انرژی شوند. جوایز این پویش شامل ٣٠٠ دستگاه خودرو و میلیاردها تومان کمک هزینه خرید لوازم برقی و لوازم دیجیتال و بسته‌های اینترنت خواهد بود.

خدادادی با اشاره به برگزاری نخستین قرعه کشی پویش با انرژی در روز عید غدیر افزود: جوایز نخستین مرحله قرعه کشی شامل ١٥ دستگاه خودرو، ١٥٠ کمک هزینه خرید ١٠٠ میلیون تومانی، ١٥٠٠ کمک هزینه خرید ١٠ میلیون تومانی و ١٥ هزار کمک هزینه خرید یک میلیون تومانی و ١.٥ میلیون جایزه اپراتوری است.

به گفته وی، این قرعه‌کشی به صورت کشوری انجام می‌شود اما در ادامه قرعه‌کشی به صورت استانی خواهد بود. در قرعه کشی استانی، سهم هر استان از جوایز بزرگ بیشتر خواهد شد، به طوری که مردم هر استان که صرفه جویی بیشتری داشته باشند، سهم بیشتری از جوایز بزرگ خواهند برد.

مجری طرح پویش با انرژی خاطرنشان کرد: برای هر استان یک خودرو در نظر گرفته شده است و مابقی خودروها به ترتیب سهم استان هایی خواهد بود که هم استانی ها یکدیگر را تشویق به صرفه جویی کنند و در مجموع صرفه جویی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.