• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0
معاون اشتغال کمیته امداد استان البرز عنوان کرد؛

حمایت از مشاغل نوآورانه با برگزاری کارگاه های آموزشی

  • کد خبر : 29068
  • 29 خرداد 1403 - 11:38
حمایت از مشاغل نوآورانه با برگزاری کارگاه های آموزشی
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: با برگزاری دوره های آموزشی در سال جاری از مشاغل نوآورانه حمایت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، غلامحسین پور منافی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: با هدف حمایت از مشاغل نوآورانه و توانمندسازی مددجویان در رشته های مورد علاقه آنها، کارگاه های آموزشی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مددجویان دارای ایده در این کارگاه های آموزشی ادامه داد: این کارگاه های آموزشی با همکاری مرکز فنی و حرفه ای و آموزش در رشته های مختلف مانند نقاشی روی سفال، گلیم و فرش، معرق و کار روی چرم و … برگزار خواهد شد. موضوعات در حوزه های مشاوره شغلی و آموزشی در کارگاه ها متنوع است.

 پور منافی بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره ها با ارائه ایده های خود و آموزش اصول و مفاهیم کارآفرینی، در حضور مدرسان با تجربه، روش های خلق، ارائه و ثبت ایده و همچنین بخش بندی بازار و روابط مشتریان، شبکه های توزیع و جریان های درآمدی می توانند مدل کسب و کار را به صورت عملی تمرین کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه زمینه سازی برای اشتغال مددجویان، عزت نفس آنها را تقویت می کند، افزود: تلاش می کنیم با تقویت پتانسیل های مددجویان و خانواده های مورد حمایت، آموزش و ارائه تسهیلات اشتغالزایی، بستر خودکفایی جامعه هدف را فراهم آوریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.