• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
0
رئیس شورای شهر کرج:

حمایت دستگاه قضایی موحب پیشرفت پروژه های عمرانی کرج شده است

  • کد خبر : 29328
  • 10 تیر 1403 - 22:30
حمایت دستگاه قضایی موحب پیشرفت پروژه های عمرانی کرج شده است
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در شورای ششم همزمان پروژه های متعددی در سطح شهر تعریف و اجرایی شد که بسیاری از آنها منطبق با برنامه زمانی بوده و حمایت دستگاه قضایی استان البرز موجب پیشرفت پروژه های عمرانی شهر کرج شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در دیدار با حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ٧٢ تن از یاران باوفایش گفت: اقدامات و خدمات شایسته دستگاه قضایی در راستای اجرای قانون، عدالت و احقاق حقوق مردم ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه همکاری بیش از پیش با این نهاد تاثیرگذار در اولویت برنامه های ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج است، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و حضور آحاد مردم مطرح کرد: امیدوارم منتخب مردم با الگوبرداری از منش شهید جمهور، شهید رئیسی در مسیر خدمت رسانی به کشور گام بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج همچون گذشته در مسیر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود، عنوان کرد: در شورای ششم همزمان پروژه های متعددی در سطح شهر تعریف و اجرایی شد که بسیاری از آنها منطبق با برنامه زمانی بوده و حمایت دستگاه قضایی استان البرز موجب پیشرفت پروژه های عمرانی شهر کرج شده است.

محمدی بیان کرد: در هفته اخیر پارک جهان دیدگان در محدوده جهانشهر به مساحت ۱۸ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. پروژه بی آر تی نیز تقریبا تکمیل شده و اخیرا مورد بازدید وزیر کشور و دادستان عمومی و انقلاب کرج قرار گرفته و شهرداری کرج در حال برطرف کردن نواقص پروژه است و به زودی زیر بار ترافیک نمی رود.

وی مطرح کرد: فاز ۲ پروژه پارکرود نیز در مراحل نهایی است و امکان بهره برداری در چند روز آینده مهیا خواهد شد. با بهره برداری از فاز اول پروژه شاهد استقبال خوب شهروندان و مسافرین بودیم و با اتصال فازهای ۱ و ۲ این پروژه به یکدیگر، قطعا نمود بهتری در شهروندان پیدا می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.