• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024
8
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس عنوان کرد؛

حمایت مجلس شورای اسلامی از مشاغل خانگی و خُرد

  • کد خبر : 21485
  • 28 مرداد 1402 - 13:07
حمایت مجلس شورای اسلامی از مشاغل خانگی و خُرد
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس تا جایی که در توان داریم برای حمایت از مشاغل خانگی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش دیده بان البرز، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی تحت عنوان بازارچه برکت گفت: ایجاد فضای حمایت از بازار فروش مشاغل خُرد جای تشکر دارد، با برپایی این نمایشگاه‌ها صنایع دستی و مشاغل خانگی خرد مورد حمایت قرار می گیرند و بازار فروش برای آن ها فراهم می شود.

وی با بیان اینکه حمایت از مجموعه‌های این چنینی در دستور کار مراکز متعددی از جمله بهزیستی، کمیته امداد و سایر مراکز قرار دارد، عنوان کرد: با عمل به وظایف و تکالیف مشخص شده در این ادارات می‌توانیم افرادی را که درگیر مسائل معیشتی خود هستند حمایت کنیم و تحت پوشش قرار دهیم که البته این حمایت‌ها حداقل نیازهای اقشار یاد شده را برطرف خواهد کرد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در مجلس تا جایی که در توان داریم برای حمایت از مشاغل خانگی تلاش خواهیم کرد. در تصویب بودجه های سالیانه و برنامه های پیشرفت تلاش خواهیم کرد به گونه ای عمل کنیم که صاحبان مشاغل خرد و بانوان سرپرست خانوار به سطحی از توانمندی برسند که بتوانند روی پای خود بایستند.

عباسی با تاکید بر اینکه وضعیت موجود نسبت به گذشته بهتر شده اما با شرایط ایده آل فاصله داریم، اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی نهایتِ تلاش خود را بکار گرفته اند اما شرایط فعلی تا وضع مطلوب فاصله دارد و باید سعی کنیم با همکاری دولت منابع جدیدی را ایجاد کنیم تا این منابع مالی در مسیر خدمات به این مجموعه ها قرار گیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.