• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
10

حوزه هنری البرز با دست پر به استقبال غدیر می رود

  • کد خبر : 19197
  • 07 تیر 1402 - 15:41
حوزه هنری البرز با دست پر به استقبال غدیر می رود
رئیس حوزه هنری استان البرز از تولید محتواهای هنری به مناسبت عید سعید غدیر خم و گرامیداشت دهه امامت و ولایت توسط این نهاد خبر داد.

محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان البرز در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز گفت: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، حوزه هنری این استان اقدام به تولید محتواهای متناسب با این ایام در قالب های مختلفی از جمله نماهنگ، موسیقی، فیلم کوتاه، موشن گرافیک، کمیک موشن و … کرده است.

وی ادامه داد: از جمله این تولیدات می توان به نماهنگ های «صبح بیعت» با اجرای گروه هم آوایی مدافعان حرم، «مرد مردان» با اجرای گروه هم آوایی مشکات و «ماه من» و همچنین نماهنگ دو زبانه «پدر خاک» با شعری از قاسم صرافان و مرتضی حیدری آل کثیر اشاره کرد.

رئیس حوزه هنری استان البرز تولید قطعه موسیقی «شیر خدا» با صدای علیرضا زندیه خواننده جوان البرزی، کمک موشن «به عشق مولا»، موشن گرافیک «دلاورا» و فیلم کوتاه با موضوع کمک به نیازمندان به کارگردانی مهدی حسن تیموری، ضبط گزارش میدانی و خوانش خطبه غدیر توسط شهروندان البرزی و برگزاری اجتماع بزرگ غدیر با اجرای گروه های سرود این استان را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

مهرابی هدف از تولید محتواهای هنری مذکور را ترویج فرهنگ غدیر و آشنایی نسل جدید با فلسفه امامت و ولایت دانست و اعلام کرد: همه این تولیدات از شبکه استانی البرز پخش و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز منتشر می شوند. تعدادی از آن ها نیز از رسانه ملی به سمع و نظر هموطنان خواهند رسید. امید است با استفاده از زبان هنر بتوانیم گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ غدیر برداریم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19197

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.