• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
0

حیات بدون امنیت و امنیت بدون مشارکت مردم میسر و پایدار نیست

  • کد خبر : 32905
  • 17 مهر 1403 - 21:48
حیات بدون امنیت و امنیت بدون مشارکت مردم میسر و پایدار نیست
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین امنیت‌ساز استان البرز در دیدار با فرمانده انتظامی استان البرز ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: حیات بدون امنیت و امنیت بدون مشارکت مردم میسر و پایدار نیست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رئیس و اعضاء هیات مدیره مجمع خیرین امنیت‌ساز استان به همراه جمعی از خیرین همکار با این مجموعه در نشستی با حضور استاندار و رئیس اتاق بازرگانی البرز با فرمانده انتظامی استان در محل این ستاد و به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

یداله مالمیر، رئیس مجمع خیرین امنیت‌ساز استان البرز و نائب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی فرماندهان و کارکنان خدوم این مجموعه و تقدیر از تلاش‌ها و فداکاری‌های آنها در حفظ امنیت و آرامش جامعه بیان کرد: حیات بدون امنیت و امنیت بدون مشارکت مردم میسر و پایدار نیست.

وی با اشاره به خدمات ارزنده نیروی انتظامی کشور در راستای اعتلای سه بخش اجتماعی، امنیتی و اقتصادی جامعه افزود: نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد کلیدی و تاثیرگذار، همواره در کنار و همگام با فعالان بخش‌ خصوصی به عنوان سنگربانان جبهه اقتصادی ایران اسلامی در مسیر اجرای برنامه‌های جامع و هدفمند برای توسعه این حوزه کشور حرکت کرده است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین امنیت‌ساز استان البرز در ادامه افزود: تعداد خیرین همکار با این مجمع در حال حاضر ۴۰۰ نفر است و نسبت به سال قبل سطح تعامالات در این زمینه گسترش داشته است.

وی بیان کرد: مجمع خیرین امنیت‌ساز استان البرز همواره شفافیت، نظم و انضباط و ساماندهی و در کنار آن کسب درآمد پایدار برای نیروی انتظامی را به عنوان سه هدف عالی مدنظر قرار داده است؛ چرا که کمک به برقرارکنندگان امنیت در جامعه، نه تنها به تقویت روابط اجتماعی کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش احساس مسئولیت و همبستگی در میان مردم می‌شود.

به گفته مالمیر پرداختی‌های خیرین استان در راستای همکاری با مجمع در سال جاری نسبت به یک‌ سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات هیات مدیره پیشین این مجمع در مسیر ارائه خدمات ارزنده و مناسب به شهروندان عنوان کرد: خیرین امنیت‌ساز همواره حمایت از برقراری امنیت در جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی را به عنوان سدی محکم در برابر موانع و مشکلات این بخش می‌دانند.

در ادامه این مراسم با اهداء لوح تقدیر از سوی اتاق بازرگانی البرز و مجمع خیرین امنیت‌ساز استان از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی تشکر و قدردانی به عمل آمد.

در بخش دیگری سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز از همراهی خیرین امنیت‎ساز استان در راستای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم با اهداء لوح سپاس قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32905

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.