• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
18
عضو شورای شهر کرج:

خروجی اقدامات شهرداری کرج کجاست؟

  • کد خبر : 21202
  • 22 مرداد 1402 - 16:26
خروجی اقدامات شهرداری کرج کجاست؟
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: اگر اقدامی از سوی شهرداری کرج صورت گرفته است، نتیجه آن کجاست؟ سرانجام ورودی های شهر کرج و جمع آوری زباله ها چه شد؟ دلیل خاموشی و تاریکی برخی معابر و به خطر افتادن امنیت مردم چیست؟

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، علی قاسم پور، عضو شورای اسلامی شهر کرج امروز در یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی این شورا با اشاره به تذکرات مکرر خود به شهردار کرج در سال گذشته که بارها و بارها صورت گرفته، خطاب به وی گفت: خروجی این تذکرات ملموس نیست و شاید بهتر است بگوییم اصلا مشاهده نمی شود.

وی با اشاره به نکات مطرح شده، خطاب به شهردار کرج ادامه داد: یکی از این موارد، زیبا سازی کرج بود که به صورت کلی تعطیل است و شهرداری اقدامی به نام زیباسازی در این کلانشهر انجام نمی دهد. پاکیزه نگداشتن شهرو روند جمع آوری زباله ها دارای اشکال است که این تذکر نیز بارها و بارها خدمت شما عرض شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در مورد روشنایی شهر از همین تریبون بارها مواردی را بیان و تاکید کردیم که این موضوع امنیت همشهریان را تهدید می کند و جان، مال و ناموس مردم در خطر است، بیان کرد: جناب آقای حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز بابت عدم عملکرد شهرداری کرج، بنده از شما عذرخواهی می کنم که این موارد باید بارها از تریبون نماز جمعه بیان شود.

قاسم پور با اشاره به بندهای ماده ۵۵ و تاکید بر مطالعه آن ها، مطرح کرد: چرا باید به گونه ای عمل شود که ساده ترین وظایف شهرداری انجام نشود و اگر اقدامی صورت گرفته است، نتیجه آن کجاست؟ سرانجام ورودی های شهر کرج و جمع آوری زباله ها چه شد؟ دلیل خاموشی و تاریکی برخی معابر و به خطر افتادن امنیت مردم چیست؟

وی اظهار کرد: اکنون که هیچ یک از موارد مذکور انجام  نشده است، لااقل شهر را پاکیزه نگداریم و به گونه ای عمل کنیم که زباله ها از سطح شهر جمع آوری و چهره آن زیبا شود، نور معابر کافی باشد، چند اقدام مهم در زمینه زیباسازی شهر انجام دهیم. از شما که شهردار و منتخب اعضای شورا هستید می خواهیم موارد مذکور که دغدغه امام جمعه کرج نیز هستند، با جدیت و فوریت پیگیری شوند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21202

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.