• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
2
رئیس پلیس آگاهی کرج عنوان کرد؛

دستگیری راننده فراری که عابر پیاده را در کرج زیر گرفت

  • کد خبر : 29302
  • 09 تیر 1403 - 14:23
دستگیری راننده فراری که عابر پیاده را در کرج زیر گرفت
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری راننده زن خودروی پراید که پس از ‏زیر گرفتن عابر پیاده در کرج اقدام به فرار کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ حکمت الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: اواسط خرداد سال جاری، یک دستگاه خودروی پراید با یک عابر پیاده در یکی از مناطق شهرستان کرج برخورد کرده که راننده خانم بدون توجه به وضعیت مصدوم حادثه بلافاصله اقدام به فرار می کند.

وی ادامه داد: فرد مصدوم از ناحیه سر، صورت و پا و دیگر اعضای بدن دچار آسیب شده و طی تماس شهروندان، وی توسط عوامل امدادی اورژانس به یکی از بیمارستان های شهرستان کرج منتقل می شود اما به دلیل خونریزی و شدت صدمات وارده به کما می رود و پس از گذشت چند روز فوت می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز مطرح کرد: با توجه به انتشار فیلم این حادثه دلخراش در شبکه های اجتماعی و خدشه دار شدن اذهان عمومی، بلافاصله مراتب در دستور کار ویژه اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت و هویت راننده متواری مشخص و او با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی افزود: این متهم زن پس از دستگیری در اظهارات خود گفت آن شب از منزل دخترش قصد مراجعت به منزل را داشته و با توجه به خلوتی معابر با سرعت بالا در حال رانندگی بوده که با عابر پیاده برخورد می کند اما از روی ترس محل حادثه را ترک کرده و در این مدت دچار عذاب وجدان شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با بیان اینکه متهمه به منظور انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارد، عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.