• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
4

دعوت استاندار البرز برای حضور گسترده انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 29243
  • 07 تیر 1403 - 19:22
دعوت استاندار البرز برای حضور گسترده انتخابات ریاست جمهوری
استاندار البرز طی پیامی، اقشار مختلف مردم استان را برای حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی نماینده دولت در این استان طی پیامی، اقشار مختلف مردم استان را برای حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قریب به ۴۰ روز از حادثه غم بار و جانسوز شهادت رءیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان شهیدش می گذرد، ضمن عرض تسلیت به استحضار می رساند میهن عزیزمان در آستانه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار دارد.
مردم شریف، آگاه و همیشه در صحنه‌ استان البرز، اکنون در این مقطع حساس تاریخی که یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات‌ها را در پیش‌رو داریم ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

به یقین عرصه‌ انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایتمدار و ایثارگر است که در بیش از چهار دهه‌ پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام‌راحل (ره) و رهبر فرزانه‌ انقلاب لبیک گفته و با تمسک به آیه‌ شریفه «انّ الله لایُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» با شرکت در انتخابات های مختلف که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سرنوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم‌سالاری دینی خود پاسداری کرده‌اند.

اکنون که در آستانه‌ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم، از همه‌ آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف استان البرز دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و حق تعیین سرنوشت خود را به منصه‌ ظهور رسانده و امکان تسریع در پیشرفت همه‌جانبه‌ کشور را فراهم سازند.

در پایان، توفیق و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف استان البرز و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.