• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
10
امام جمعه چهارباغ:

دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب است

  • کد خبر : 25694
  • 08 بهمن 1402 - 17:18
دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب است
امام جمعه شهرستان چهارباغ گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در طول این سال ها برای اقشار مختلف به خصوص جوانان است.

به گزارش دیده بان البرز، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های دهه مبارک فجر به ریاست فرماندار شهرستان چهارباغ و با حضور امام جمعه و مسئولان این شهرستان با هدف تشریح برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر و برگزاری هرچه با شکوه تر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل سالن جلسات فرمانداری چهارباغ برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دربانی امام جمعه شهرستان چهارباغ در این نشست، ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت برگزاری برنامه های این دهه مبارک گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی در طول این سال ها برای اقشار مختلف به خصوص جوانان است.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای از بین بردن تعلقات و دستاورد های انقلاب هستند، بیان کرد: هر ساله در دهه فجر در حال روایت فداکاری های شهدای عزیزی هستیم که از ابتدای شکل گیری انقلاب برای حفظ این انقلاب و ارزش های آن خون و جان خود را هدیه کردند تا این نظام و انقلاب پابرجا بماند.

دشمن در جنگ ترکیبی، امید مردم و جوانان را هدف قرار داده است

جعفری اسکندرلو فرماندار چهارباغ نیز با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی، امید مردم و جوانان را هدف قرار داده است، گفت: امید به آینده موجب پویایی یک جامعه می‌شود بنابراین ضروری است این هدف محوری در تدوین، طراحی و اجرای همه برنامه‌های مربوط به بزرگداشت دهه فجر مورد توجه قرار گیرد. شور و نشاط در همه برنامه ها بایستی در اولویت اجرای برنامه ها باشد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال فضا آرایی بصری ادارات و معابر و مدارس کاملا محسوس بوده و مسئولین بایستی نقاط مثبت و پیشرفت های انقلاب و دولت مردمی سیزدهم را به جامعه هدف خود تبیین کنند، گفت: برنامه ریزی دیدارهای مختلف با اقشار مختلف مردم، افتتاح پروژه های ارزشمند در جهت رفاه شهروندان و گرامیداشت جشن های انقلاب از مهم ترین برنامه های دهه فجر در شهرستان چهارباغ هستند.

از مصوبات این جلسه می توان به برگزاری زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با بانوان فعال اجتماعی و اقتصادی، برگزاری جشن انقلاب، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری شب شعر انقلاب و جشن البرز قوی، جشنواره اقوام، جشنواره غذا و نورافشانی در نقاط مختلف شهری اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.