• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
5

دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 29780
  • 22 تیر 1403 - 13:52
دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز به کار خود پایان داد
دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و موسسات فرهنگی هنری دیده بان البرز مانا و فرا اندیشه نارون البرز و مشارکت حوزه هنری و سازمان بسیج رسانه البرز برگزار شد، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز با هدف آموزش و تربیت فعالان محتواساز در فضای مجازی به منظور ایجاد جریان های رسانه ای در حوزه جهاد تبیین، جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و موسسات فرهنگی هنری دیده بان البرز مانا و فرا اندیشه نارون البرز و مشارکت حوزه هنری و سازمان بسیج رسانه البرز و همکاری خانه مطبوعات استان به کار خود پایان داد.

امین بسطامی و بهشته سازان محبوبیان نیز اساتید این دوره بودند که نسبت به تدریس سرفصل های تحلیل خبر (ساختمان خبر)، مخاطب شناسی، شناخت شبکه های اجتماعی و تولید محتوا اقدام کردند. این دوره آموزشی رایگان برای دو گروه از فعالان رسانه ای و مجازی استان البرز برگزار شد و هر گروه طی دو روز آموزش های موردنظر برای تولید محتوا را فرا گرفتند. این دوره آموزشی مورد استقبال فراوان شرکت کنندگان قرار گرفت.

در پایان گواهی حضور در دوره به شرکت کنندگان اعطا و جشنواره ای نیز در پنج محور آسیب های اجتماعی، جوانی جمعیت، شعار سال، جنگ نرم و غزه و کودک برگزار می شود و از برگزیدگان آن تجلیل به عمل می آید. جوایز نفرات اول تا سوم هر محور، به ترتیب سه، دو و یک میلیون تومان بوده و شرط شرکت در جشنواره، حضور در دوره آموزشی مذکور است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.