• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
2
مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان استان البرز:

دومین نمایشگاه «نوشت البرز»، میزبان کودکان و نوجوانان

  • کد خبر : 31349
  • 21 شهریور 1403 - 11:49
دومین نمایشگاه «نوشت البرز»، میزبان کودکان و نوجوانان
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج و جمعی از تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی- اسلامی  استان، دومین نمایشگاه «نوشت البرز» را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عاشری، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز اظهار کرد: سال گذشته اولین دوره نمایشگاه نوشت افزار «نوشت البرز»، با هدف حمایت از تولید کنندگان بومی برگزار شد و پس از برگزاری جلسات آسیب شناسی و رفع ایرادهای موجود،   دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی- اسلامی با عنوان«نوشت البرز»، از ۲۴ شهریور تا ۶ مهر ۱۴۰۳، میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به قرارگرفتن در ایام ماه مبارک «ربیع الاول» و میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص)، سعی خواهیم کرد فضای جذاب و دلنشینی را برای خانواده‌ها فراهم کنیم تا کودکان و نوجوانان حاضر در این نمایشگاه علاوه بر خرید لوازم التحریر و نوشت افزار با کیفیت ایرانی، اسلامی با قیمت مناسب، از برنامه‌های جانبی تدارک دیده شده نیز بهره ببرند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز افزود: قصه‌گویی، کارگاه رصد و نقاشی نجومی، رادیو نمایشگاه، غرفه‌ی بازی و سرگرمی خانوادگی، کارگاه سفالگری و کارگاه‌های مشاوره خانواده از برنامه‌های جنبی نمایشگاه خواهد بود.

مسئول برگزاری نمایشگاه همچنین گفت: تخفیفات ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان از غرفه‌ی فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و خریداران دیگر غرفه‌ها در نظر گرفته شده که بن‌های تخفیف بازدید از نمایش‌های کانون و تورهای رصدی از این جمله است.

عاشری متذکر شد: کودکان و نوجوانان و خانواده‌های علاقه‌مند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳  تا پایان ۶ مهر ماه ۱۴۰۳، به فرهنگسرای کوثر واقع در چهار راه کارخانه قند کرج، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31349

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.