• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
5
نماینده مردم کرج در مجلس:

رئیس جمهوری انتخاب کنیم که موجب اعتلا و عزت نظام شود

  • کد خبر : 29257
  • 08 تیر 1403 - 14:04
رئیس جمهوری انتخاب کنیم که موجب اعتلا و عزت نظام شود
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم مردم فردی را انتخاب کنند که بتواند موجب اعتلا و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به ملت ارزشمند و انقلابی ایران شود.

علی شیرین زاد، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ظهر جمعه در حاشیه به صندوق انداختن رای خود در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از همه مردم دعوت کرد تا به صورت جدی، انقلابی و حماسی پای صندوق های رای حاضر شوند و از این طریق به منویات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانند و در تعیین سرنوشت خود نیز سهیم باشند.

وی بیان کرد: ملاک ما برای انتخاب اصلح، فردی است که در حد و اندازه دولت شهید رئیسی بتواند آن مسیر انقلابی و خدمات و زحمات را ادامه دهد و اموری که تا به اینجا رسیده را تکمیل کند، فردی که در گذشته از سوابق ارزشمند انقلابی برخوردار بوده باشد و از منویات امامین انقلاب و مبانی حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران تبعیت و در مسیر جاری کردن آنها حرکت کند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدوارم مردم فردی را انتخاب کنند که بتواند موجب اعتلا و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به ملت ارزشمند و انقلابی ایران شود. در انتخابات های دوره های قبل به ویژه یکی دو انتخابات اخیر مردم در ساعات بعدازظهر اقدام به رای دادن می کردند اما امروز از ساعات اولیه صبح پای صندوق ها حاضر شده اند.

شیرین زاد با اشاره به حضور پررنگ تر و پرشورتر مردم پای صندوق های رای نسبت به دوره های گذشته اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده این است که مردم آگاه و دارای شور، درک و بصیرت انقلابی هستند و حساسیت های حاکم بر این انتخابات را به خوبی درک کرده اند. مشارکت پرشور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی و مخالفان نظام خواهد بود.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.