به گزارش دیده بان البرز، علیمرادیان، مدیر مخابرات مرکز استان البرز از راهاندازی سامانه آداک به منظور تسریع در روند رفع خرابی سرویسهای مسی در کنار سرویسهای مبتنی بر فیبر نوری در منطقه البرز خبر داد و گفت: پس از تغییر روش در روند رفع خرابی سرویسهای مبتنی بر بستر فیبر نوری که در آن ارجاع کار به پیمانکاران محلی با همکاری معاونت تجاری و اداره فناوری از طریق دسترسی پیمانکاران به سامانه آداک امکان پذیر شد، شاهد اثرات مثبت و تسریع در روند رفع خرابی این سرویسها بودیم.
وی افزود: پس از طی یک دوره آزمایشی و استفاده از این سامانه توسط مامورین شبکه مرکز مخابرات شهید رجایی، نواقص موجود رفع و این طرح در سطح همه مراکز منطقه البرز اجرایی شد. در حال حاضر سامانه آداک بر روی گوشی مامورین رفع خرابی فعال و در دسترس است تا دراسرع وقت خرابی سرویس ها پیگیری و رفع شود. امید است با اجرای این طرح شاهد کاهش مدت زمان رفع خرابی و افزایش رضایتمندی مشتریان باشیم.
انتهای پیام/