• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
2
محمد اسدیان؛

راه‌اندازی کلینیک کارکنان شهرداری کرج زیر ذره بین شورا

  • کد خبر : 32870
  • 17 مهر 1403 - 13:51
راه‌اندازی کلینیک کارکنان شهرداری کرج زیر ذره بین شورا
رئیس مرکز پژوهش‌ و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت راه‌اندازی کلینیک کارکنان مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش‌ و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه کمیسیون تلفیق در بررسی تفریغ بودجه شهرداری با بیان اینکه حفظ سلامت کارکنان و خانواده پرسنل شهرداری اولویت مجموعه مدیریت شهری شود، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر دوره گذشته مجوز ساخت یک مجتمع درمانگاهی برای کارکنان شهرداری، پاکبانان، سبزبانان و نیروهای خدماتی شهرداری تصویب کردند.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه این کلینیک یک بار از دانشگاه علوم پزشکی موافقت اصولی را اخذ کرده لذا تاکنون این پیمانکار کلینیک را تحویل نداده است که در صورت عدول به دستگاه‌های قضایی باید معرفی شود.

رئیس مرکز پژوهش‌ و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه ضروری است مدیریت شهری تدبیری اتخاذ نماید تا در راستای بهره برداری سریعتر از این پروژه اقدام لازم انجام شود، بیان کرد: در راستای عدم راه اندازی کلینیک مربوطه تذکراتی از سوی اعضای شورای شهر به شهردار داده شده است.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه در کنار فعالیت‌های عمرانی و خدمات شهری، مجموعه مدیریت شهری توجه ‏ویژه به موضوع بهداشت و سلامت خانواده پرسنل و کارکنان داشته باشد، افزود: در اکثر شهرداری‌های کلان شهرهای کشور کلینیک‌های شهرداری هم برای کارکنان و هم برای پاکبانان، سبزبانان و نیروهای خدماتی شهرداری کرج به بهره برداری رسیده است اما تاکنون با توجه به مصوبه شورای شهر دوره گذشته این مجتمع درمانگاهی راه اندازی نشده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32870

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.