• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
5
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج مطرح کرد؛

راه اندازی کارخانه کمپوست کرج با ظرفیت ۳۰۰ تن زباله

  • کد خبر : 21283
  • 23 مرداد 1402 - 13:21
راه اندازی کارخانه کمپوست کرج با ظرفیت ۳۰۰ تن زباله
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج از تکمیل، تجهیز و راه اندازی دو خط از کارخانه کمپوست کرج با ظرفیت هر واحد 250 تا 300 تن زباله در روز خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، جواد چپردار، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورا مطرح کرد: در بودجه سال جاری سازمان پسماند و برابر تباصر، تکالیفی را مقرر کرده ایم که تحقق آن بخشی از معضلات این حوزه و مطالبات مردم را رفع خواهد کرد.

وی مطرح کرد: این تکلیف، تکمیل، تجهیز و راه اندازی دو خط از کارخانه کمپوست کرج با ظرفیت هر واحد ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن زباله در روز است که یکی از آن ها به بهره برداری کامل رسیده و گزارش خبری آن نیز از سوی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری به استحضار مردم فهیم رسانده شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: از آقای شهردار درخواست موکد می کنم که تکلیف پیمانکاری یا اقدامات امانی این واحد آماده را عملیاتی و نهایی و در تکمیل، تجهیز و راه اندازی واحد دوم اقدام عاجل و موثر کند. راه اندازی دو خط از کارخانه کمپوست با پتانسیل مدیریت ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن زباله روزانه قولی است که به مردم داده ایم.

چپردار بیان کرد: آقای شهردار، در ساماندهی پیمانکاری تفکیک، کودک کار، کول بری و چرخ دستی برابر کارشناسی صورتجلسه ای در هیئت مدیره با ناظرین سازمان، معاونت خدمات شهری و ریاست سازمان منعقد و در آن به اصلاح قرارداد پیمان، ممنوعیت چرخ دستی و کول بری و خودرویی شدن این امور در مهلت حداکثر سه ماهه تعهد داده اند.

وی افزود: مضاف بر آنکه استقرار مراکز طراحی شده مناطق در تحویل زباله بازیافتی با هدف توسعه فرهنگ بازیافت از منازل، جانمایی گودالی و هیدرولیکی مخازن بزرگ‌ با ایده های دانش بنیان در نقاطی از معابر عمومی را نیز در همین مهلت بر عهده گرفته اند که تحقق کامل آن به نظارت ما در شورا و تدبیر، تعقل و کارآمدی مدیریت شما در شهرداری وابسته است که امیدواریم مشمول نقض تعهد سازمان و نظارت شورا یا خدای ناکرده ترک فعل مدیریتی نشود.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21283

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.