• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
3

رتبه بندی و حمایت مدیریت شهری کرج از هیئت های مذهبی

  • کد خبر : 30555
  • 05 شهریور 1403 - 10:13
رتبه بندی و حمایت مدیریت شهری کرج از هیئت های مذهبی
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سال جاری همه هیئت ها رتبه بندی شدند و توانستیم در سه سطح آنها را مورد حمایت قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، عضو شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: افزایش اعتبارات و تغییر نوع حمایت ها از مساجد، حسینیه ها و هیئت های سطح شهر، اتفاق بسیار خوب و مثبتی بود که در دوره ششم شورای شهر کرج رخ داد.

وی عنوان کرد: هر ساله کمک هایی از سوی مدیریت شهری به هیئت ها صورت می گرفت، در حالیکه سندی در تراز جمهوری اسلامی برای این هیئت ها تهیه یا تعریف نشده بود. برخی هیئت ها در ابعاد کوچکتر مثل یک کوچه یا محله فعالیت می کنند و برخی جامعه هدف بسیار بزرگتری را پوشش می دهند.

حجت الاسلام سعیدی افزود: از این رو یکسان دیدن این هیئت ها برای دریافت حمایت از مدیریت شهری، مطابق انصاف و عدالت نبود. در دوره ششم مصمم شدیم در وهله اول به شناسایی هیئت های سطح شهر بپردازیم. مرحله بعد صدور مجوز و رتبه بندی هیئت ها بود که در این دوره انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در سال جاری همه هیئت ها رتبه بندی شدند و توانستیم در سه سطح آنها را مورد حمایت قرار دهیم که این امر، اتفاقی بسیار ارزشمند و منطبق بر سطح و گستردگی فعالیت هیئت ها بود.

وی بیان کرد: در زمینه مساجد نیز با توجه به اینکه بنده سابقه خدمت در امور مساجد استان را نیز داشتم، تلاش کردیم برای سیاست گذاری و تصمیم گیری در این حوزه از امور مساجد کمک بگیریم و به سمت یک حرکت علمی و اصولی در این عرصه گام برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30555

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.