• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
2
سیدمرتضی اعتصامی انتقاد کرد؛

هجوم سگ های ولگرد به خیابان های کرج

  • کد خبر : 32866
  • 17 مهر 1403 - 13:31
هجوم سگ های ولگرد به خیابان های کرج
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: برخی با به راه انداختن پویش تغذیه و نگهداری سگ در سطح شهر و معابر به لحاظ بهداشتی و زیست محیطی مشکل ایجاد می کنند این امر سبب شده تا شاهد هجوم سگ های ولگرد به سطح خیابان ها و معابر شهری کرج باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سید مرتضی اعتصامی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج به دغدغه رهاسازی سگ ها در سطح معابر اشاره کرد و گفت: از سوی دیگر وجود سگ های بلاصاحب در کرج معضل دیگری است که باید با همکاری دستگاههای اجرایی نسبت به جمع آوری و ساماندهی آنها اقدام کرد.

وی اذعان کرد: برخی شهروندان با نگهداری سگ در منزل و سپس رها سازی آنها در سطح شهر به دلیل هزینه بالای نگهداری معضل زیست محیطی ایجاد کرده اند که می تواند به شیوع بیماری های مشترک انسان و حیوان بی انجامد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یکی از دیگر معضلات زیست محیطی و بهداشتی این کلانشهر را رعایت نکردن اصول بهداشتی توسط واحدهای دامپزشکی خصوصی در سطح شهر برشمرد و افزود: امروزه به واسطه روی آوردن برخی شهروندان به نگهداری از حیوانات در منازل، شاهد افزایش تعداد واحدهای خدمات دامپزشکی در کرج هستیم که در تفکیک و معدوم سازی پسماندهای عفونی این واحدها مشارکت ندارند.

رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج متذکر شد: تجمیع پسماندهای این واحدها با زباله های معمولی از مخاطرات زیست محیطی است که باید برای جداسازی این نوع پسماندها چاره جویی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32866

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.