• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
1
استاندار البرز:

رویداد بزرگ امیدآفرینی و خدمات رسانی در البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 28961
  • 24 خرداد 1403 - 11:45
رویداد بزرگ امیدآفرینی و خدمات رسانی در البرز برگزار می شود
استاندار البرز از برگزاری رویداد بزرگ امیدآفرینی و خدمات رسانی از 27 خرداد تا هفتم تیر ماه در استان البرز در راستای امیدآفرینی و تبیین گری در محلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز صبح پنج شنبه در مراسم عهد خادمی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: آیت الله رئیسی جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد.

وی بیان کرد: همه مدیران اجرایی، فرمانداران و کسانی که قرار است در کنگره شهدا ایفای نقش کنند، با عشق، ارادت و علاقه ای که به شهدا و ایثارگران دارند و نیز حساسیت و جدیت به وظایف محوله خود عمل کنند تا بتوانیم کنگره ای باعظمت در خور شان البرز و شهدای این استان برگزار و حق را ادا کنیم.

استاندار البرز با اشاره به وظیفه همه ما در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کرد: شهدا و ایثارگران صاحبان این نظام و انقلاب هستند و هرچه داریم به برکت جانفشانی های آنها و صبر و مقاومت خانواده هایشان است. خانواده های شهدا ولی نعمتان ما هستند که همواره باید مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

عبداللهی با اشاره به اینکه ماییم که نیازمند شهدا و ایثارگران هستیم، از برگزاری رویداد بزرگ امیدآفرینی و خدمات رسانی از ۲۷ خرداد تا هفتم تیر ماه در استان البرز در راستای امیدآفرینی و تبیین گری در محلات خبر داد و اضافه کرد: این رویداد در راستای حضور مردم در انتخابات برگزار می شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور پرشور در انتخابات بیان کرد: ایشان اشاره کردند که مردم چگونه با قدردانی و جانفشانی در راستای احترام و تکریم پیکر شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در مراسم تشییع پیکر آنها حضور پیدا کردند که پس از رحلت امام خمینی (ره) بی سابقه بود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات باید مکمل قدردانی آنها از شهدای خدمت باشد، خاطرنشان کرد: هرچه آبرو و توان داریم در راستای حضور مردم در انتخابات که قطعا اثرات ویژه ای برای نظام در داخل و خارج از کشور خواهد داشت به کار می گیریم تا انتخاباتی در شان این نظام برگزار شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم فردی انتخاب شود که راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهد، خدمتگزار مردم باشد و تحول در کشور ایجاد کند. مدیران و مسئولان نیز با روشنگری دستاوردهای دولت در ابعاد مختلف را تبیین و اطلاع رسانی کنند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.