• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
10
به مناسبت دهه فجر؛

رویداد ملی ایران قوی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 25753
  • 13 بهمن 1402 - 18:54
رویداد ملی ایران قوی برگزار می‌شود
معاون فرهنگی هنری سپاه استان البرز خبرداد: رویداد ملی و سراسری ایران قوی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ پاسدار سعید صادقی، معاون فرهنگی هنری سپاه استان البرز، از آغاز رویداد ملی و سراسری ایران قوی، خبر داد و گفت: این رویداد به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هشت عنوان برنامه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویداد سراسری از دهم بهمن تا دهم اسفند سال جاری به مدت یک ماه توسط پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود، به تشریح جزئیات آن پرداخت و مطرح کرد: فعالیت های رویداد مذکور شامل گذرگاه انقلاب (برپایی ایستگاه های فرهنگی) و سلام به آینده (برپایی کاروان شادی و راه اندازی ایستگاه سیار) هستند.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان البرز، محله نشاط (جشن های میدانی محله ای)، مسیر روشن (عملیات تبیینی و روشنگری)، پرچم‌ افتخار (فضاسازی محله)، سرود افتخار (اجرای سرود پاتوقی در اماکن عمومی)، فصل ‌آگاهی (مطالعه کتابخوانی و شرکت در مسابقه) و قاب دوازدهم (اکران فیلم) از دیگر فعالیت های این رویداد هستند.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص نحوه ارسال آثار توضیح داد: شرکت کنندگان پس از اجرای فعالیت‌های اعلام شده در این رویداد، می توانند فیلم های صد ثانیه‌ای یا تصویر اقدامات خود را با هشتگ های مشخص شده به کاربری Amahealborz@ در پیام رسان ایتا، ارسال کنند. به آثار منتخب جوایز مادی و معنوی ارزنده تقدیم می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.