• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
5

ساخت دو راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان البرز

  • کد خبر : 23075
  • 25 مهر 1402 - 15:03
ساخت دو راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان البرز
سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از ساخت دو راهدارخانه جدید در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: یکی از این راهدارخانه‌ها در ابتدای محور کرج - چالوس (محدوده پورکان) و دیگری در قالب سوله راهداری در دهانه جنوبی تونل کندوان جانمایی می‌شود.

به گزارش دیده بان البرز، علی اصغر قربانی، سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: در حال حاضر ۱۱ راهدارخانه برای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی البرز فعال است. از این تعداد دو راهدارخانه در شهرستان ساوجبلاغ، دو راهدارخانه در شهرستان طالقان، چهار راهدارخانه در محور کرج – چالوس، دو راهدارخانه در کرج و یک راهدارخانه در شهرستان اشتهارد جانمایی شده‌اند.

وی از ساخت دو راهدارخانه جدید در راه‌های استان خبر داد و مطرح کرد: یکی از این راهدارخانه‌ها در ابتدای محور کرج – چالوس (محدوده پورکان) در حال ساخت است و دیگری در قالب سوله راهداری در دهانه جنوبی تونل کندوان جانمایی می‌شود که در حال حاضر در مرحله ساخت اسکلت قرار دارد و امیدواریم تا پایان سال جاری مراحل ساخت آن تکمیل شود.

سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به دیوارکشی محوطه راهدارخانه‌های خاتم گلسار، راهدارخانه عوارضی کرج – قزوین و راهدارخانه بین راهی شهرستان طالقان عنوان کرد: با اجرای این پروژه حریم املاک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز مشخص و به سرانه ساختمان های آن دو هزار متر اضافه شد. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دو مامورسرا در راهدارخانه جاده چالوس مرمت و بازسازی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23075

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.