• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
3
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج:

سال پایانی شورا به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام باشیم

  • کد خبر : 31457
  • 24 شهریور 1403 - 10:44
سال پایانی شورا به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام باشیم
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج خواستار کار جمعی در شورا شد و گفت: بهتر است در سال پایانی شورا ششم به دنبال برافراشته شدن پرچم های نیمه برافراشته و پروژه های نیمه تمام که در سطح شهر در حال اجراست باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج در خصوص اظهار نظر برخی از اعضای محترم شورا و حواشی ایجاد شده گفت: اعضای محترم شورا به جای پرداختن به حواشی و نقطه نظرات شخصی خود در جهت کار شورایی و احترام به افکار جمعی حرکت کنند.

وی نظرات شخصی افراد را ملاک در تصمیمات شورا نادرست دانست و افزود: بروز اختلافات و اختلاف سلیقه‌ها و همچنین بزرگ نمایی آن جز حاشیه و کاهش سرعت خدمات رسانی به شهروندان محترم چیز دیگری حاصل نخواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج با بیان اینکه این نکته را بصورت متعدد به همکاران خود یادآور شده است، گفت: متاسفانه برخی همچنان به این موضوعات دامن می‌زنند و برای بُلد شدن و پوشش نواقص عملکرد سه سال گذشته خود این کارها را انجام می‌دهند.

وی خواستار کار جمعی در شورا شد و گفت: بهتر است در سال پایانی شورا ششم به دنبال برافراشته شدن پرچم های نیمه برافراشته و پروژه های نیمه تمام که در سطح شهر در حال اجراست باشیم تا بتوانیم با زحماتی که همه اعضای محترم می‌کشند در این دوره کارنامه قابل قبولی را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31457

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.