• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
15

سقوط یک هواپیمای آموزشی در اطراف کرج/ خلبان و دانشجو جان باختند

  • کد خبر : 25164
  • 20 دی 1402 - 14:45
سقوط یک هواپیمای آموزشی در اطراف کرج/ خلبان و دانشجو جان باختند
ظهر سه شنبه 19 دی ماه جاری، یک فروند هواپیمای آموزشی اطراف کرج از رادار محو و ظهر چهارشنبه اجساد خلبان و دانشجوی حاضر در این هواپیما کشف شد.

به گزارش دیده بان البرز، محمدرضا البرزی، فرماندار ساوجبلاغ با اعلام این خبر که ظهر سه شنبه ۱۹ دی ماه جاری، یک فروند هواپیمای آموزشی اطراف کرج از رادار محو شد گفت: این هواپیما از شهرستان نظرآباد برخاسته و در مرز بین شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ ارتباط آن با برج مراقبت قطع شده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی در محل‌های احتمالی سقوط هواپیما در جستجو هستند اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌اند اما عملیات تجسس و نجات برای یافتن سرنشینان این هواپیما ادامه دارد.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: بخشی از بدنه هواپیما حوالی روستای سفیدارک در محدوده شهرستان ساوجبلاغ رؤیت شده اما به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه تاکنون امکان دسترسی به این نقطه میسر نشده است.

محمدباقر خلفی مدیرعامل هلال احمر استان البرز نیز اعلام کرد: ساعت هشت و نیم صبح چهارشنبه با استفاده از بالگرد لاشه هواپیما در ارتفاعات ساوجبلاغ محدوده جاده جدید هشتگرد به طالقان و در ارتفاعات روستای وشکین مشاهده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به صعب‌العبور بودن محل، تیم‌های عملیات تخصصی کوهستان در حال اعزام به منطقه هستند و در ارتفاعات ساوجبلاغ، نزدیکی روستای وشکین رسیدند.

مدیرعامل هلال احمر استان البرز خبر داد: اجساد امید هاشمیان، خلبان (حدوداً ۳۵ ساله) و علی فراهانی، دانشجو (حدوداً ۲۳ ساله) که در این هواپیما بودند کشف شد و اکنون در حال انتقال به ساوجبلاغ هستند.

 لحظه انتقال پيكر سرنشينان هواپيماى آموزشى در ساوجبلاغ

انتهای خیر/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25164

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.